Backoffice/ Innesälj medarbetare till Nissabo AB!
Är du en engagerad person och som drivs av att ge bästa möjliga service till kund, samarbeta i ett sammansvetsat team och jobba i ett högt tempo mot uppsatta mål? Då är det dig vi söker!
Om Kundföretaget
Vårt kunnande inom massivträ och limfog är stort, då vi har arbetat med denna passion sedan år 1979. Vi på Nissabo har i över 45 år strävat efter att leverera de bäst materialen till våra kunder. Vi arbetar på ett målmedvetet sätt för att ge kunden ett förstklassigt resultat. Genom rätt frågeanalys, hittar vi kostnadseffektiva och anpassade lösningar till våra kunder och kan erbjuda en av marknadens i särklass bästa produkter. Oavsett roll i företaget bidrar du till helheten som hjälper Nissabo att växa. Idag är Nissabo ett team på 18 personer och omsätter ca 65 miljoner. Läs gärna mer om oss på www.nissabo.se.
Om rollen
Som backoffice/ innesäljare kommer du att vara en viktig länk mellan våra kunder och säljteamet. Du ansvarar för att hantera administrativa uppgifter och stötta våra säljare med allt från orderhantering till kundkontakt.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter:
- Kundsupport via telefon och mail
- Hantera förfrågningar och offerter.
- Fakturahantering till kunderna.
- Delta i möten och dokumentera.
Din profil
För att trivas i rollen som Backoffice/Innesälj är du en serviceinriktad och uthållig lagspelare som inte räds nya kontakter. Du har ett brinnande intresse för administration, god förhandlingsförmåga och förstår vikten av att vara proaktiv i ditt arbetssätt. Vidare har du en naturlig fallenhet för att skapa goda relationer samt en förmåga att se helheten för att ständigt upprätthålla en god kundupplevelse. Att hålla god struktur på ditt arbete ser du som en självklarhet samt att du har en vilja att utveckla verksamheten. Då du i rollen har många olika kontaktytor inom bolaget förstår du vikten av ett gott samarbete internt.
Viktigt för tjänsten:
- Goda kunskaper i Office-paketet. Meriterande om du har jobbat med affärssystemet Monitor ERP och CRM system Hubspot.
- Goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift.
- Har erfarenhet av administration.
- Är kundorienterad och har en positiv inställning.
- Har god förmåga att organisera och prioritera.
Ansökan
I denna rekrytering samarbetar Nissabo AB med Junic AB och du söker tjänsten genom att registrera ditt CV och personliga brev på www.junic.se. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att ringa Outi Mäkinen Fränberg på 072-200 31 07.
Välkommen med din ansökan!