Customer Success Manager!
Skicka ansökan 148 dagar kvar
Chef Success Manager Customer Success Manager
148 dagar kvar

Arbetsbeskrivning

Är du en relationsbyggare som brinner för att skapa framgångsrika samarbeten och vill arbeta i en roll där du kombinerar kundansvar, konsultansvar och affärsutveckling? Då kan du vara den vi söker till vårt team på New Minds!

Om rollen Som Customer Success Manager hos New Minds har du en nyckelroll i att driva våra affärer och bygga långsiktiga relationer med både nya och befintliga kunder samtidigt som du är en engagerad ledare för våra konsulter, där du skapar förtroende, utveckling och tillhörighet. Vidare har du det övergripande ansvaret för att projektleda och säkerställa en framgångsrik leverans. Du håller ett öga på helheten, men missar inte detaljerna. I korthet:

  • Bygger relationer som håller: Du brinner för långsiktiga relationer, identifierar behov och hittar nya möjligheter tillsammans med våra kunder.
  • Får saker att hända: Du projektleder leveranser som en mästare och håller teamet informerade.
  • Stärker våra unga talanger: Våra konsulter räknar med dig som bollplank, coach och inspiratör.
  • Driver affären framåt: Du spanar ständigt efter nästa affärsmöjlighet – både hos befintliga och nya kunder.

Vad kan du bidra med?Troligtvis en massa saker men i rollen som Customer Success Manager är det bra om du känner igen dig i detta:

  • Har erfarenhet av kundrelationer, rekrytering och teamlead eller liknande
  • Orädd och gillar utmaningar
  • Kan växla upp när det behövs och vill komma i mål
  • Gillar att bygga långsiktiga relationer
  • Känner dig bekväm att projektleda och arbetsleda ditt team
  • Python, Java och C++ är som ljuv musik i dina öron
  • Skapar hellre ordning än kaos
  • Ser affärsmöjligheter när andra ser hinder
  • Trivs i en roll med mycket ansvar och stort eget inflytande

Checkar du de flesta av boxarna? Härligt, då kanske du är vår nya kollega!

Varför ska du välja oss?På New Minds handlar det om mer än bara jobbet – när du kliver in hos oss får du:

  • Ett meningsfullt arbete: Du får vara en nyckelspelare som påverkar både våra kunders och konsulters framgång – varje dag.
  • Utveckling på dina villkor: Hos oss finns utrymme att växa, lära och ta dig an nya utmaningar.
  • Kultur av gemenskap: En inkluderande företagskultur där dina idéer värdesätts och ditt engagemang uppskattas. Vi firar framgångar tillsammans, tränar på lunchen och gör roliga aktiviteter – allt för att skapa en inspirerande och stöttande miljö.
  • En kreativ och dynamisk arbetsmiljö: Ingen dag är den andra lik, och vi älskar att hitta nya lösningar och arbetssätt för att ligga steget före.
  • Frihet och ansvar: Vi tror på dig. Därför får du frihet att påverka ditt arbete, men också stort ansvar för ditt arbete.
  • En framtid att vara stolt över: Vi bygger tillsammans något större än oss själva – en arbetsplats och en organisation där vi gör verklig skillnad för kunder, konsulter och varandra.

Sista ansökningsdag är den 31/1-2025. Vid frågor kontakta Linnea Okfors på [email protected].

Mer info

Anställningsform Vanlig anställning
Publicerad 2024-11-29
Lön Fast månads- vecko- eller timlön
Antal platser 1
Varaktighet Tillsvidare
Hemsida Länk