För kunds räkning söker vi en noggrann och social ekonomiassistent. Du kommer att fokusera på leverantörsreskontra, fakturor och betalningar. Vår kund är en framgångsrik fastighetsförvaltare med trivsamt kontor mitt i centrala Stockholm.
Dina framtida arbetsuppgifter
I denna roll ansvarar du för hela hanteringen av leverantörsreskontran och all kontakt med leverantörer och kunder.
Nedan följer några exempel på arbetsuppgifter:
I rollen ingår även diverse administration på kontoret såsom att vara backup på växeln och hantera inkommande post.
Vår kund arbetar i Rillion One (tidigare Centsoft) och Fortnox.
Vem är du?
Vi söker dig som är nyfiken, öppen och social. Du är ansvarstagande, lojal och mycket noggrann. Du arbetar metodiskt och strukturerat och trivs med att ha ett eget ansvarsområde. Flexibilitet, hjälpsamhet och förmåga att ta eget ansvar är naturliga egenskaper hos dig. I din roll kommer du att arbeta nära kollegor, kunder och leverantörer vilket ställer krav på mycket god samarbetsförmåga och kommunikation.
I tillägg till ovan har du också:
Mer om tjänsten
Vår kund erbjuder många sociala aktiviteter tillsammans. Arbetsmiljön är mycket trivsam och familjär. Kulturen präglas av god sammanhållning och det är viktigt att ha roligt på jobbet.
Andara ansvarar för hela rekryteringsprocessen. Vid frågor, kontakta vår rekryteringsansvariga Linda Gadd på [email protected] Urval kommer att ske löpande.
Varmt välkommen med din ansökan!