Administrativ Kundtjänst
Skicka ansökan
Vi söker just nu en administrativ kundtjänstmedarbetare till Landvetter

Om tjänsten: I denna tjänst kommer du att vara en servicefunktion för kollegorna på kontoret. Du kommer att stötta upp med bl.a. administration, fakturering och logistik. För att trivas i denna roll tror vi att du är social och duktig på att kommunicera. Du är också van att använda datorn och telefonen som arbetsredskap och har ett öga för detaljer och gillar att hitta nya och förbättrade lösningar av ditt eget arbetssätt. Effektivitet och administration är nyckeln i det här jobbet, låter det passande för dig? 

Dina arbetsuppgifter: Ett urval av arbetsuppgifter: Administration, Tidrapporter, Svara på telefonsamtal och mail, Ta emot gäster, Inköp av varor och kontorsmaterial, Ansvara för att hålla ordning i mötesrum, Ringa kandidater, Fakturering, enklare ekonomi uppgifter som att räkna timmar, löner, kvitton, osv. 

Din erfarenhet: • God system- och datavana • Flytande i svenska i tal och skrift och kunskaper i engelska • Goda kunskaper inom Microsoft Office-kunskaper såsom Word och Excel • Tidigare arbete inom administration är meriterande Vi värdesätter dina personliga egenskaper och tror att du känner igen dig i följande:  • Utåtriktad • Strukturerad • Serviceinriktad  • Noggrann • Ansvarsfull • Gillar att effektivisera ditt arbetssätt

Har du viljan att hjälpa? Trivs du när ditt arbete gör livet lättare för andra? Gillar du att organisera - då är detta jobbet för dig. 

Ansök idag! Urval sker löpande,

Mer info

Omfattning Heltid
Varaktighet Tillsvidare
Antal platser 1
Lön Fast månads- vecko- eller timlön

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Dela annons