Administratör till myndighet
Perido AB 28 dagar kvar Stockholm
Skicka ansökan

Om tjänsten

Besök hemsida perido.se
Omfattning Heltid
Publicerad 2024-09-25

Har du minst 3 års erfarenhet som administratör eller assistent och har dessutom arbetat med ekonomiadministration? Då är det dig vi söker efter!

Om tjänsten

Vi på Perido söker nu en administratör till vår kund, en statlig myndighet med kontor i centrala Stockholm. I den här rollen kommer du framförallt arbeta med ekonomiadministration, det handlar i huvudsak om att kontrollera reseräkningar och utlägg utifrån policys samt att supportera interna medarbetare. Det tillkommer även andra sedvanliga administrativa uppgifter för rollen.

Dina egenskaper

Vi söker en noggrann och strukturerad administratör som trivs med att arbeta i en varierande och självständig roll. Du har ett öga för detaljer och är van att hantera administrativa uppgifter med precision. För att lyckas i rollen bör du vara analytisk, lösningsorienterad och ha god förmåga att prioritera och planera ditt arbete. Som person är du serviceinriktad och kommunikativ, och du har lätt för att samarbeta med kollegor och andra intressenter. Du drivs av att arbeta mot deadlines och kan behålla lugnet även i perioder med högt tempo.

Är denna tjänst något för dig?

Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Kvalifikationer:

  • Gymnasium eller likvärdig utbildning
  • Minst tre (3) års arbetslivserfarenhet som administratör/assistent
  • Tidigare erfarenhet av ekonomiadministration
  • Mycket goda kunskaper i MS Office eller likvärdigt
  • Kan kommunicera obehindrat på svenska och engelska, såväl i tal som skrift

Omfattning och tillträde

Heltid, konsultuppdrag i 5 månader. Start oktober 2024.

Ansökan

Ansökan görs på vår hemsida perido.se/. Klicka på knappen ansök i annonsen för aktuell tjänst och fyll i dina uppgifter samt bifoga CV. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt då urval sker löpande. Notera att viss information gällande uppdraget och/eller kundföretaget medvetet kan ha utlämnats från annonsen, först vid kontakt med ansvarig rekryterare får du all information som du behöver.

Ansvarig rekryterare för denna tjänst är Anna Hommerberg som kan nås på mejl [email protected]. De flesta frågor eller funderingar kan du hitta svar på under perido.se/vanliga-fragor/. Om du fortfarande inte hittat svaret du söker är du välkommen att kontakta oss på [email protected] så svarar någon av våra rekryteringskommunikatörer dig. Ange alltid tjänstens referensnummer 34820 i ämnesraden. Vänligen notera att vi endast tar emot ansökningar på vår hemsida och att vi inte har möjlighet att svara på hur du ligger till i processen.

Om Perido

Varför heter vi Perido? Det kommer från det latinska ordet Peridoneus som betyder ”väl matchad”. Att matcha vår konsults kompetens och karriärinriktning med våra kunders behov är det vi är allra bäst på! Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn som hjälper dig till nästa steg i yrkeslivet och vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Vi har vuxit stadigt sedan starten 2003 och har över 1500 medarbetare över hela landet, varav ett femtiotal arbetar på våra kontor i Stockholm och Göteborg. Som konsult hos oss blir du en viktig del av vår organisation och du växer tillsammans med oss genom att förstärka med din kompetens ute i våra kunders organisationer. Läs mer om oss på Perido: https://perido.se/om-oss/.

Mer info

Omfattning Heltid
Varaktighet 3 - 6 Månader
Antal platser 1
Lön Fast månads- vecko- eller timlön

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Dela annons