LEDIGAJOBB.SE by Noor Jobs

Ekonomiassistent / Kundreskontra / Omgående

Antal platser:
Yrkesbenämning: Ekonomiassistent
Publicerad: 2019-10-08
Sista ansökningsdag: 2019-10-31
Stad: Göteborg 
Om Bravura: Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat. Om kunden: Företaget är ett av de snabbast växande företagen inom den svenska elmarknaden. Med visionen om att vara Sveriges mest omtyckta elbolag har de tagit fram moderna lösningar för att förbättra kommunikationen med kunder, vilket de vunnit flera priser för. De befinner sig nu i en tillväxtfas och söker nya medarbetare till deras kundtjänstavdelning. Avdelningen består av 5 personer och präglas av positiv energi och gemenskap. Det här är ett konsultuppdrag på heltid med start omgående som varar till juni 2020. Du kommer att vara anställd av Bravura och arbeta som konsult hos företaget. Det finns goda möjligheter till förlängning av konsultuppdraget, förutsatt att alla parter är nöjda. Arbetsuppgifter: Som ekonomiassistent arbetar du med fakturering mot kunder inom kundreskontra. Du samarbetar med fem kollegor som ansvarar för olika delar av ekonomiflödet. Tillsammans med en annan kollega i samma roll säkerställer du att kund faktureras i tid. Arbetsgruppen präglas av positivitet, gemenskap och samarbete. I takt med att du växer in i rollen kommer även övriga administrativa uppgifter att ingå, där du stöttar ekonomiavdelningen i olika ärenden. Profil: • Du har någon form av utbildning inom ekonomi, alternativt arbetserfarenhet inom administration och/eller ekonomi • God system- och datorvana. • Flytande svenska och engelska i tal och skrift • Meriterande med erfarenhet av kundreskontra och fakturering För att trivas i rollen har du förmåga och intresse för att samarbeta med andra människor. Du kan arbeta utanför ramen av din arbetsbeskrivning och ser inga problem med att hjälpa och stödja kollegor i de områden som behövs. Du strukturerar själv ditt angreppssätt och driver dina processer vidare samtidigt som du ber om hjälp när det behövs. Övrig information: Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar till juni 2020. Du kommer att vara anställd av Bravura och arbeta som konsult hos företaget. Det finns goda möjligheter till förlängning av konsultuppdraget, förutsatt att alla parter är nöjda. Start: Omgående Plats: Göteborg Lön: Enligt överenskommelse Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar. Har du problem med att skicka in din ansökan eller frågor kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller ringa vår växel 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval, och tjänsten kan komma att tillsättas tidigare än sista ansökningsdatum. Välkommen med din ansökan! Sökord: Ekonomi, ekonomiassistent, kundreskontra, kundfakturering, fakturering, administration, heltid, Göteborg

Information om jobbet

Arbetstid & varaktighet
  • Heltid
  • 6 månader eller längre
  • Vanlig anställning
Lön
  • Fast månads- vecko- eller timlön
Besök hemsida