LEDIGAJOBB.SE by Noor Jobs

Kontorsvaktmästare med administrativa egenskaper till Kontorsservice

Antal platser:
Yrkesbenämning: Kontorsvaktmästare
Publicerad: 2019-10-08
Sista ansökningsdag: 2019-10-23
Stad: Örebro 
Vill du vara med och ge service i Kommunstyrelseförvaltningens administrativa lokaler med vaktmästarstöd i toppklass, ingå i en flexibel och rörlig verksamhet med hög servicenivå och tekniska lösningar i framkant - då har vi arbetet för dig! Vi söker en mycket händig och driven kontorsvaktmästare med administrativa egenskaper som ständigt sätter kunden i fokus och levererar. Om tjänsten I dagsläget ger vi service till alla Kommunstyrelseförvaltningens administrativa lokaler med vaktmästarstöd vilket innebär att arbetet delvis är mobilt, men alla utgår från ett gemensamt vaktmästeri. Huvudsakliga arbetsuppgifter Gruppen ansvarar för att tillhandahålla verksamheten ändamålsenliga och ergonomiska arbetsplatser samt mötesrum. Detta innefattar allt ifrån flyttar, installation, support och inköp av IT-utrustning till lagerhållning och inköp av kontorsmaterial. I tjänsten ingår även service över disk, mötesstöd vid större och mindre sammanhang samt diverse administrativa uppgifter såsom post- och fakturahantering. Kompetenskrav - avslutad gymnasieutbildning - goda kunskaper inom Officepaketet, helst Office 365 - förmåga att kunna utrycka sig väl i svenska, både tal och skrift - arbetslivserfarenhet inom området - goda tekniska kunskaper inom konferensteknik - B-körkort Som person vill vi att du sätter kunden i fokus, ligger steget före och vara lite av en "fixare". Du är serviceinriktad, administrativ och har ett gott ordningssinne. Du arbetar självständigt och har en stark teamkänsla, hanterar stress, är flexibel och har lätt för att lära dig nya saker. En del av dokumentationen kring utrustningen är på engelska vilket innebär att du behöver kunna läsa och ta till dig information på engelska. Uppdraget kräver att du har en god fysik. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Omfattning och tillträde Vikariat, 100% Tillträde: Enligt överenskommelse t.o.m. 31 december 2020 Antal tjänster: 1 Om arbetsplatsen Organisationen, som i dagsläget består av 19 medarbetare, ansvarar för att sammanhålla de resurser och tjänster som krävs för att (delar av) Örebro kommuns administrativa lokaler skall fungera rationellt. Man levererar kontorsservice i form av receptionistservice, administrativ service, vaktmästarservice och inköp - i syfte att tillhandahålla kompletta och ergonomiska arbetsplatser. Vi är en del av Kommunstyrelseförvaltningen. Övrig information Läs mer om hur det är att jobba i Örebro kommun på orebro.se/jobb. Ansökan Sista ansökningsdag är 23 oktober 2019. Välkommen med din ansökan! Vi undanber oss kontakt med annonsörer och bemanningsföretag i rekryteringen.

Information om jobbet

Arbetstid & varaktighet
  • Heltid
  • 6 månader eller längre
  • Vanlig anställning
Lön
  • Fast månads- vecko- eller timlön
Besök hemsida