LEDIGAJOBB.SE by Noor Jobs

Koch &Ljungberg, Affärsresesäljare

Antal platser:
Yrkesbenämning: Resesäljare
Publicerad: 2019-10-08
Sista ansökningsdag: 2019-11-19
Stad: Malmö 
Koch & Ljungberg är en resebyrå som omsätter ca 100 miljoner och är verksamma inom tre segment; affärsresor, grupp och event resor samt skräddarsydda privatresor. Koch & Ljungberg är lite av en doldis i branschen, men med ett mycket gott rykte bland de som känner till oss. Vi är 11 medarbetare som alla är dedikerade till att ge en bra reseupplevelse till våra kunder. Alla medarbetare har varit i företaget i många år, vilket borgar för en trivsam arbetsplats med god stämning. Vi är övertygade om att vår känsla för detaljer och höga servicenivå med ”det lilla extra” har en stor del i vår framgång. Vi söker nu en: AFFÄRSRESESÄLJARE Vi söker dig som är en rutinerad affärsresesäljare med flerårig vana och stor erfarenhet av affärsresor med fokus på att hitta bästa lösningen för kunden vid varje tillfälle. Hos Koch & Ljungberg får du en stimulerande arbetsplats med eget ansvar över dina arbetsuppgifter och rutiner. Du hanterar själv kunden, från första förfrågan till sista uppföljning, och är van att arbeta självständigt. I arbetsuppgifterna ingår b la allt från bokning, prissättning och biljettutskrift till omskrivning och fakturering. Det gör att du behöver vara flexibel och ha en förmåga att självständigt kunna prioritera och skapa struktur i ditt arbete. Att du är serviceminded och har en känsla för detaljer ser vi som en självklarhet, det är det vår affärsidé går ut på. Varje säljare ansvarar för "sina" konton, gällande resenärsprofiler, leverantörsavtal och självklart kundbesök där du vårdar våra relationer. Du kommer att ingå i en grupp med mycket erfarenhet och bra sammanhållning. Vi är vana att ställa upp för varandra för att skapa en stark enhet och hög effektivitet. Vi är en resebyrå där man trivs på sin arbetsplats. Vi sitter i ljusa, moderna och funktionella lokaler med Emporias takterrass som närmsta granne. Krav: Vi vill att du har minst 5 års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter och förutsätter att du har en bakgrund i resebranschen. Där har du hunnit skaffa dig mycket goda praktiska kunskaper i Amadeus och Linkonline inrikes. Du är bekväm med att använda Officepaketet och har självklart mycket goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift. Det är en stor fördel om du även har arbetat i Linkonline utrikes, AeTM, samt Antares och besitter en stor destinationskunskap. Vill du bli en del av vårt team? Varmt välkommen med din ansökan! Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas tidigare än sista ansökningsdag, dock senast 19 november. I denna rekrytering samarbetar vi med Resebemanning. Vid frågor om tjänsten kontakta ansvariga rekryterare Susanna Jareno 0732-23 20 60. Heltid eller enligt överenskommelse. Tillträde enligt överenskommelse.

Information om jobbet

Arbetstid & varaktighet
  • Heltid
  • Tillsvidare
  • Vanlig anställning
Lön
  • Fast månads- vecko- eller timlön