LEDIGAJOBB.SE by Noor Jobs

Uppdrag i november för studenter!

Antal platser: 10 
Yrkesbenämning: Administrativ assistent
Publicerad: 2019-10-08
Sista ansökningsdag: 2019-10-18
Stad: Göteborg 
Studerar du i Göteborgsområdet och är intresserad av att arbeta som administratör i november? Har du lätt för att lära dig nya system och trivs bra i en administrativ roll? Vi på Adecco söker nu flexibla kundtjänstmedarbetare till ett välkänt globalt bolag i Göteborg. Ta chansen och få ett meriterande bolag på CV:t! Om tjänsten Vi söker nu ett antal konsulter för ett uppdrag på en månad med start 2019-11-01. Arbetstiderna är måndag till lördag 08-13 varje dag. Vi söker personer som antingen kan tänka sig arbeta måndag-lördag hela månaden, alternativt tre dagar i veckan. Teamet man kommer arbeta i består i dagsläget av 13 medarbetare med en stor variation på ålder och kön. Förutom chefen består teamet av 3 Supervisors samt 9 Cargo Coordinators som alla sitter på Hisingen i Göteborg. I teamet för Customer Service kommer du bland annat att vara länken mellan terminalerna samt godsmottagarna för att säkerställa att kundens godsuppgifter inrapporteras när fartygen lagt till vid kaj. Du kommer bland annat att säkerställa mottagandet av kunders information för att sedan registrera dessa uppgifter i tullverkets eget system. Om dig Vi söker dig som är i behov av arbete under november månad. Det är inget krav på specifik utbildning och erfarenhet men du bör kunna arbeta minst 3 pass i veckan. Det är en fördel om du är van vid att arbeta administrativt och har datorvana sedan tidigare. Vidare ser vi att du är en noggrann och strukturerad person som trivs bra med att arbeta i team. Då du kommer att ha många kontaktytor ser vi även att du har en god kommunikativ förmåga och är trygg i kontakten med nya människor. För att lyckas i rollen ser vi att du har hög arbetsmoral och tar ditt arbete på allvar. Viktigt för tjänsten är: • Att vara noggrann och strukturerad • Är bekväm i samarbete med andra människor • Du har mycket goda kunskaper i svenska och engelska i såväl tal som skrift. • Har datorvana sedan tidigare Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet Om ansökan Uppdraget pågår under cirka 1 månad med start 2019-11-01. Arbetet är förlagt 6 dagar i veckan med en arbetstid om 5h per dag, alternativt om du är villig att jobba några dagar i veckan under den avsedda tidsperioden. Rekryteringsarbetet sker löpande. Vänligen bifoga CV och personligt brev och sök uppdraget genom att klicka på knappen "Ansök". Kontaktuppgifter Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: Jonatan Göransson via tel: 073-684 73 32 eller Jonatan.Goransson@adecco.se Har du frågor angående registrering, var god kontakta Adeccos Kandidatsupport: info@adecco.se Välkommen med din ansökan!

Information om jobbet

Arbetstid & varaktighet
  • Deltid
  • 3 - 6 månader
  • Vanlig anställning
Lön
  • Fast månads- vecko- eller timlön
Besök hemsida