LEDIGAJOBB.SE by Noor Jobs

Administratör till Aimo-Park (4 månader)

Antal platser:
Yrkesbenämning: Administrativ assistent
Publicerad: 2019-10-07
Sista ansökningsdag: 2019-12-06
Stad: Stockholm 
OM Q-PARK SVERIGE Q-Park är idag Sveriges ledande parkeringsföretag med omkring 300 000 parkeringsplatser fördelat på 1 600 parkeringsanläggningar runt om i Sverige. Q-Park erbjuder allt från enskilda parkeringstjänster till totalansvar för hela parkeringsanläggningar. I Sverige är Q-Park en samarbetspartner för fastighetsägare, bostadsrättsföreningar, kommuner och landsting. Med 32 lokalkontor finns vi representerade över hela landet, från Boden i norr till Malmö i söder. Vi har omkring 400 anställda i Sverige. VISION Q-Parks vision är att bli det mest eftertraktade och rekommenderade parkeringsföretaget i Europa, baserat på operativ förmåga, kundnöjdhet och ett hållbart ekonomiskt resultat. Är du serviceinriktad och är flink med administration? I så fall är detta tjänsten för dig Workz söker en kundservicemedarbetare/administratör till Aimo-park! ROLLEN Som administratör på Aimo-Park Sverige arbetar du som en i teamet affärsstöd, i tjänsten ingår också att administrera bokningar, avtal samt kort- och nyckel hantering. Kundservice består idag av 23 härliga kollegor och är uppdelat i två arbetsgrupper; kundstöd och affärsstöd och det är till gruppen affärsstöd vi nu söker förstärkning. DINA PRIMÄRA ARBETSUPPGIFTER • Hjälpa affärsstödsgruppen med registrering • Kommunicera och följa upp ärende med andra interna avdelningar • Arbeta med övriga administrativa uppgifter VI SÖKER DIG SOM Är i början på karriären inom kundservice, teknisk support, B2C eller liknande roller. • Talar och skriver svenska och engelska obehindrat på både • Är van att jobba med modern teknik • Har en fullständig gymnasieutbildning • Gillar administration och handläggning INFORMATION Du blir anställd hos Workz som är specialiserade på kundservice och starten är snarast och är på visstid 4 månader framåt. Tjänsten är på heltid. Du jobbar från Aimos lokaler i Johanneshov och arbetar vanliga kontorstider. YTTERLIGARE INFORMATION Har du frågor och funderingar om denna tjänst kontakta oss på rekrytering@workz.se OM WORKZ Workz är ett företag som helt är specialiserat på kundservice. Det innebär att vi hjälper många företag med kundservicefrågor som bemanning, strategier och utveckling av verksamheten. För dig som anställd innebär det att vi ser till att du utvecklas inom kundservice yrket genom utbildningar och träningar. Företaget är ett auktoriserat bemanningsföretag och innehar kollektivavtal med alla våra anställda.

Information om jobbet

Arbetstid & varaktighet
  • Heltid
  • 3 - 6 månader
  • Vanlig anställning
Lön
  • Fast månads- vecko- eller timlön
Besök hemsida