LEDIGAJOBB.SE by Noor Jobs

Kontorskoordinator till kund i centrala Göteborg

Antal platser:
Yrkesbenämning: Administrativ assistent
Publicerad: 2019-10-07
Sista ansökningsdag: 2019-11-06
Stad: Göteborg 
Om tjänsten Som kontorskoordinator kommer du att arbeta med att stötta kontoret och dess medarbetare i allt som kan behövas för att den dagliga driften ska fungera problemfritt. Du kommer att vara en del av hjärtat i verksamheten och får ett stort eget ansvar till att forma rollen tillsammans med din närmsta chef. Kontoret ligger i centrala Göteborg där du kommer att arbeta i ett öppet landskap och en global miljö med administration, enklare ekonomiska ärenden, reception, koordination, projektleda, och rätt person kan få komma att hålla i de månatliga kontorsmötena. I din roll som kontorskoordinator kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära: - Bemanning av reception - Bjuda in till och hålla i kontorsmöten - Administrera fakturor - Beställning kontorsmaterial - Vara behjälplig med administrativ service internt - Ta emot besökare samt se till att kontoret är rent och snyggt och fungerar som det ska Tjänsten som kontorskoordinator är ett konsultuppdrag på sex månader med möjlighet till överrekrytering med start omgående. Om dig Vi söker dig som har ett stort driv och vill ha en utvecklande roll men som samtidigt är prestigelös. Du ska ha tidigare erfarenhet av att ha arbetat i servicebranschen med en koordinerande eller assisterande roll. Du har god samarbets- och kommunikationsförmåga. Du gillar att fixa och ordna så att alla trivs. Du har en påhittig ådra för att lösa praktiska problem och du kan hantera flera aktiviteter parallellt. Viktigt för tjänsten är: - Tidigare erfarenhet av arbete inom administration eller reception - Obehindrad i svenska och engelska - God systemvana Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet. Kontaktuppgifter Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: Rahell Rada via Adecco 010 – 173 73 00 alternativt via mail: rahell.rada@adecco.se. Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se Välkommen med din ansökan! Sökord Kontorskoordinator, Receptionist, Kontorsassistent, Administration, Göteborg, Adecco

Information om jobbet

Arbetstid & varaktighet
  • Heltid
  • 6 månader eller längre
  • Vanlig anställning
Lön
  • Fast månads- vecko- eller timlön
Besök hemsida