LEDIGAJOBB.SE by Noor Jobs

Kontorsansvarig till ALTEN Stockholm

Antal platser:
Yrkesbenämning: Administrativ assistent
Publicerad: 2019-10-07
Sista ansökningsdag: 2019-11-01
Stad: Stockholm 
Vill du jobba i en serviceinriktad roll där du blir en viktig del av det dagliga arbetet? Då har vi tjänsten för dig! ALTEN söker nu en Kontorsansvarig till vårt kontor i Kista. Som kontorsansvarig har du det övergripande ansvaret för kontoret vilket gör att du arbetar brett på företaget. I din roll jobbar du proaktivt och förebyggande för att se till att allt fungerar i lokalerna och dess tillhörande utrymmen. Du samarbetar tätt med kontorets fastighetsskötare samt Head of Reception and Office, som jobbar i Göteborg och som du också rapporterar till. Din roll Som kontorsansvarig har du en koordinerande där du bland annat att jobbar med att: • Ansvara för budhantering, telefoni och säkerhet • Administrera parkeringstillstånd • Vara kontaktperson för lokala leverantörer • Göra inköp till kontoret av t.ex. livsmedel, möbler och kontorsmaterial • Praktiskt och administrativt stötta till ALTENs utbildningsavdelningar • Ordna välkomstpaket för nyanställda • Hålla ordning och reda på kontoret, bok luncher och se till att kaffemaskinen är laddad och klar • Attestera fakturor samt boka resor vid behov Din profil Som kontorsansvarig är det ditt ansvar att se till att allt fungerar så smidigt som möjligt på kontoret, samt att trivselfaktorn blir hög. Vi tror därför att du är en prestigelös person som har lätt för att knyta nya kontakter. Du har ett stort intresse för service och en positiv energi som lätt smittar av sig på andra. Ditt arbetssätt är noggrant och du har förmåga att organisera och strukturera dina uppgifter. Vi söker dig som gärna har tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter men som framförallt vill jobba serviceinriktat och administrativt. Du har goda kunskaper i Office-paketet och talar samt skriver både svenska och engelska obehindrat. Om ALTEN ALTEN är ett av Europas ledande konsultbolag med över 34 000 anställda i 25 länder. Vi utvecklar och levererar kompetens till världsledande bolag inom branscher som Energy, Telecom, Automotive, Defence & Aerospace och Industry. Vi har flertalet förmåner såsom friskvårdsbidrag, arbetstidsförkortning och tjänstepension. Hos oss får du en rolig arbetsplats som präglas av fartfylldhet, frihet under ansvar och härliga kollegor. Sista ansökningsdag för tjänsten är 1 november. För frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta Jenny Berg, Head of Reception and Office, på jenny.berg@alten.se. Har du frågor kring rekryteringsprocessen, kontakta Talent Acquisition & Development Manager Sofia Johansson på sofia.johansson@alten.se. Vi undanber oss vänligt men bestämt all direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av jobbannonser. Välkommen med din ansökan!

Information om jobbet

Arbetstid & varaktighet
  • Heltid
  • Tillsvidare
  • Vanlig anställning
Lön
  • Fast månads- vecko- eller timlön