LEDIGAJOBB.SE by Noor Jobs

Personalkoordinator (Vikariat 1,5 år)

Antal platser:
Yrkesbenämning: Löneadministratör
Publicerad: 2019-10-07
Sista ansökningsdag: 2020-03-25
Stad: Stockholm 
OM OSS Brand Impact är Sveriges innovativa leverantör av Brand Experience. Vi hjälper våra varumärken att växa där de befinner sig - i Sveriges alla butiker och gallerior. Brand Impact är en del av SSI - världens största leverantör av in-store experiences med en omsättning på 7 MRD SEK. ARBETSPLATS OCH KULTUR Vi är ett gäng på 30 personer som sitter i ett av Sveriges snyggaste kontor i Årsta, ett stenkast från city. Hos oss är allting möjligt. Vår entreprenörsanda är en stor del av vår kultur och vi strävar alltid efter att tillsammans se möjligheter och jobba för att förenkla vår tillvaro. Tid för reflektion är A och O och tillsammans utmanar vi gärna både varandra och våra kunder. ARBETSBESKRIVNING Du kommer ansvara förvåra anställda Produktambassadörerinom en given geografiskregion. Som Personalkoordinator är du våra Produktambassadörers kontaktperson på företaget och således den de vänder sig till för frågor om sin anställning, bokningar, avbokningar, utveckling osv Exempel på arbetsuppgifter för en Personalkoordinator: - Ansvara för den dagliga driften i sin region - Boka in och coacha våra Produktambassadörer - Bedriva ett aktivt kvalitetsarbete för att säkerställa att vi levererar enligtvår standard - Sammanställa dokument och brev till våra Produktambassadörer - Driva rekryteringsprocesser från annonsering till anställning - Medverka i interna & externa projekt så som utbildningar,projektarbeten & event OM TJÄNSTEN Arbetstiderna är 08.00 -17.00 måndag till fredag (helgarbete kan även förekomma vid behov). Tillträdelsedag är förhandlingsbart. Vikariatet gäller under en persons föräldraledighet ochsträcker sig till 2021-06-20 ERFARENHET Vi tror att du har tidigare erfarenhet avsjälvständighet, struktur och ett högt tempo och att detta är något du trivs med. Du hanterar en dator utan problem, är kommunikativ, social, räds intenya utmaningar och är en naturlig problemlösare. Meriterande om du jobbat som bemanningsplanerare, personalkoordinator eller personaladministratör tidigare. Är du duktig på att lägga pussel så ser vi det som en stor fördel då du varje dag kommer utmanas med nya spännande utmaningar. Intervjuer kommer ske löpande och tjänsten kan därför tillsättas innan annonsen gått ut!

Information om jobbet

Arbetstid & varaktighet
  • Heltid
  • 6 månader eller längre
  • Vanlig anställning
Lön
  • Fast månads- vecko- eller timlön