LEDIGAJOBB.SE by Noor Jobs

Sales support till säljavdelning på internationellt hygienbolag

Antal platser:
Yrkesbenämning: Administrativ assistent
Publicerad: 2019-10-04
Sista ansökningsdag: 2019-11-04
Stad: Göteborg 
Är du en driven och serviceinriktad administratör som drivs av nya utmaningar i en supporterande roll? Vill du vara en del av ett globalt hygien- och hälsobolag som ständigt växer? Brinner du för ordning och reda samt att stötta upp andra avdelningar? Då är detta tjänsten för dig! Varmt välkommen med din ansökan redan idag! OM TJÄNSTEN Vi söker dig som vill arbeta i ett engagerat team med olika typer av administrativa arbetsuppgifter. Rollen utförs till stora delar i affärssystemen Excel, Microsoft Dynamics 365 samt CRM-system samtidigt som du har ständig dialog med säljare kring den stöttning som önskas. Ansvarsområdet innefattar bland annat: • Utbilda och hjälpa Account managers & Key account managers att använda CRM på korrekt sätt • Rapportera uppkomna fel i systemet till IT-avdelningen samt följa upp • Hantera administration i CRM och se till att all information är korrekt • Följa upp samt sammanställa Account managers säljmål • Stötta Account managers med att fylla i prisavvikelser samt dispenseravtal OM DIG Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av administrativa arbetsuppgifter samt har goda förmåga att hantera olika affärssystem. Det är meriterande om du har erfarenhet från Microsoft Dynamics, CRM-system samt Excel. Vidare är du van vid att hantera många arbetsuppgifter samtidigt och trivs med en miljö där dagarna har stor variation. Som person har du god serviceförmåga och drivs av att vara en viktig stöttepelare för andra parter i en organisation. Slutligen behärskar du svenska och engelska i såväl tal som skrift. OM ANSTÄLLNINGEN • Placeringsort: Göteborg • Tjänstgöringsgrad: Heltid • Tillträde: Omgående • Anställningsform: 6 månader eller längre. ANSÖKNINGSPROCESSEN Du gör din ansökan genom att klicka på ansök längst ned i denna annons. Vi vill att du med din ansökan bifogar CV samt personligt brev där du redogör för din relevanta erfarenhet för rollen. Ansökningar som kommer in via brev eller e-post tar vi tyvärr inte med i rekryteringsprocessen. Vi arbetar kontinuerligt med urval och intervjuer. Tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden är slut, så välkommen med din ansökan redan idag! För frågor om tjänsten - kontakta Olivia Bengtsson, olivia.bengtsson@lernia.se Ansökningsproblem och tekniska frågor - kontakta info@lernia.se OM LERNIA Lernia är ett av Sveriges största bemanningsföretag och 2018 förmedlade vi 11 400 bemanningskonsulter. Som konsult kan du prova på olika roller, dra nytta av din befintliga kompetens eller kanske ta nästa steg i karriären, samtidigt som du har samma trygghet som hos andra företag. Vi har kollektivavtal och erbjuder bl.a. friskvårdsbidrag, tjänstepension, fem veckors semester, försäkringar enligt kollektivavtal och målsamtal. Välkommen till Lernia – vi är problemlösaren på arbetsmarknaden! Läs mer på lernia.se.

Information om jobbet

Arbetstid & varaktighet
  • Heltid
  • 6 månader eller längre
  • Vanlig anställning
Lön
  • Fast månads- vecko- eller timlön