LEDIGAJOBB.SE by Noor Jobs

Administratör med intresse för Grafisk Design!

Antal platser:
Yrkesbenämning: Administrativ assistent
Publicerad: 2019-10-04
Sista ansökningsdag: 2019-10-30
Stad: Göteborg 
Om tjänsten Vill du ha en kombinerad roll där du får arbeta med kundrelationer, administration och grafisk design? Gillar du att ta eget ansvar och strukturera upp dina egna dagar? Finns du dessutom tillgänglig för omgående start? Här har du möjlighet att få vara en del av ett spännande internationellt företag! Du kommer bli anställd hos oss på KFX HR-partner och arbeta hos vår kund som är positionerad i Mölndal. Om företaget KFX HR-Partner är ett auktoriserat rekryterings-, bemannings- och omställningsföretag. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi värnar om den personliga kontakten med alla våra medarbetare och kunder. Vi är enormt stolta och ganska ensamma om att ha funnits i branschen i mer än 30 år. Vi har en gedigen kompetens inom vårt område och många nöjda kunder som varit med oss från start 1986. KFX HR-partners fokus har alltid varit att bygga långsiktiga relationer med våra kunder och vår personal. Vårt mål är att vara våra kunders första val av HR-partner och branschens bästa arbetsgivare. Vi är i dag drygt 500 medarbetare och har regionala kontor runt om i landet. Våra ledord på KFX är stolthet, omtanke och engagemang och dessa ska genomsyra allt vi gör. Arbetsuppgifter I den här tjänsten arbetar du på en inhousebyrå tillsammans med två rutinerade grafiska designers. Där hjälper ni ett stort företag med all grafisk produktion som: layout och design, digitaltryck samt foto- och videoproduktion. Avdelningen producerar allt marknadsmaterial, från produktfoldrar till storformatstryck som rollups och affischer. Varje beställning ses som ett projekt och dessa ser olika ut från gång till gång. Det här är en kombinerad roll där du får ha en övergripande bild av verksamheten och stötta gruppen där det behövs. Arbetet innefattar koordinering, administration, kundkontakt, försäljning och grafisk formgivning. Du kommer vara ansiktet utåt och dina primära arbetsuppgifter är hantera och fördela inkommande beställningar, ansvara för frakter och leveranser av inkommande och utgående material samt kontakt med externa leverantörer. Du kommer även stötta dina kollegor med diverse grafisk produktion. Vi letar efter en person som trivs i en bred och koordinerande roll samt vill utvecklas och växa tillsammans med vår kund. Kvalifikationer Vi ser att du tidigare har arbetat med administration, service eller försäljning och har slutfört dina gymnasiestudier. Vi ser även att du har ett brinnande intresse för grafisk design och har viss erfarenhet inom området. Vi söker dig som gillar att ta mycket ansvar, duktig på att ta egna initiativ och strävar alltid efter att överträffa kundens förväntningar! Du har en positiv attityd och gillar att samarbeta med andra. Din nyfikenhet och inre driv är en förutsättning i arbetet, för rätt person finns det stora utvecklingsmöjligheter i rollen! Viktigt för tjänsten är: • Goda kunskaper i Adobe Illustrator, InDesign, Photoshop samt officepaketet. • Talar svenska och engelska flytande- koncernspråket är på engelska. • Tidigare arbetat i projektform Vi genomför personlighets- och kundskapstester samt bakgrundskontroller på alla våra slutkandidater. Övrigt Tjänsten är på 75% och är ett konsultuppdrag till 31 December 2019. Tjänsten kommer att tillsättas så omgående, vi ser helst att du kan börja arbeta i oktober. Urval och intervjuer sker löpande, tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Har du frågor om tjänsten kontakta ansvarig rekryterare Anna Berggren på 031-711 98 00.

Information om jobbet

Arbetstid & varaktighet
  • Deltid
  • 11 dagar - 3 månader
  • Vanlig anställning
Lön
  • Fast månads- vecko- eller timlön
Besök hemsida