LEDIGAJOBB.SE by Noor Jobs

2 löneadministratörer till Botkyrka Kommun

Antal platser:
Yrkesbenämning: Löneadministratör
Publicerad: 2019-10-11
Sista ansökningsdag: 2019-10-25
Stad: Botkyrka 
Om tjänsten Vi söker 2 löneadministratörer till vår kund Botkyrka Kommun. Detta är konsultuppdrag där du blir anställd hos Arena Personal och arbetar hos Botkyrka Kommun. Uppdragen beräknas starta omgående och pågå tom slutet på januari 2020. Det kan finnas möjlighet till förlängning. Arbetstiderna är vardagar 08:00-17:00 och du kommer arbeta i trevliga och ljusa lokaler i Kommunhuset i Tumba. Som Löneadministratör hos Botkyrka kommun kommer du att ingå i ett team på 18 kollegor tillsammans med Lönechefen. I ditt dagliga arbete kommer du jobba med ständiga förbättringar, ge service på ett konsultativt sätt mot Löneenhetens kunder och användare. Information om Botkyrka Kommun: Botkyrka kommun är en starkt värderingsstyrd organisation som drivs av visionen att ge alla jämlika förutsättningar. Du kommer arbeta i en kommun som är full av kontraster. Här finns allt från täta förortscentrum till landsbygd med vacker natur med skog, ängar, sjöar och havskust. Här talas över 100 språk och här bor människor med bakgrund från världens alla hörn. Botkyrka Kommun är öppna, ansvarstagande, modiga och energiska och letar alltid efter nya kollegor som vill vara med och bygga framtidens Botkyrka. Botkyrka Kommun erbjuder en inspirerande plats full av möjligheter där man tillsammans skapar de bästa förutsättningarna för en hållbar framtid. Välkommen till Botkyrka, kommunen som är långt ifrån lagom! Läs mer på www.botkyrka.se Din profil Vi söker dig som har minst 2 års erfarenhet från att jobba brett med löner från större bolag. Har du erfarenhet från kommunal verksamhet är det en stark merit. Du skall ha kunskap från att producera och handlägga löner, ha erfarenhet från att aktivt arbeta i något lönesystem och gärna ha en eftergymnasial utbildning inom lön. För att lyckas i rollen behöver du vara trygg och kunnig inom löneprocessen då det ställs höga krav på att prioritera och leverera i en föränderlig arbetsmiljö. Som person tror vi att du är serviceinriktad, ansvarstagande och både uppskattar att arbeta i team och med eget ansvar. Vi erbjuder Vi matchar de bästa medarbetarna till rätt företag och uppdrag. Att vara extern medarbetare hos oss passar dig som på minsta möjliga tid vill skaffa dig mesta möjliga erfarenhet. Vi ger dig chansen att arbeta på attraktiva arbetsplatser där du utvecklar din kompetens. Du har nära kontakt med din personalansvarige som stöttar dig och fungerar som ditt bollplank för att du ska lyckas i dina uppdrag. För oss är det viktigt att du trivs och mår bra. Självklart har vi som auktoriserat bemanningsföretag kollektivavtal och försäkringar för din anställningstrygghet. Vi värdesätter en jämn köns- och åldersfördelning samt etnisk och kulturell mångfald. Det skapar trivsel och kvalitet för våra kunder och dig som anställd. Vi erbjuder tjänster inom olika områden och på olika nivåer. Hos oss har du chans att utvecklas genom varierande typer av uppdrag hos våra kunder. Du får flexibla arbetsförhållanden och -tider. Som extern medarbetare har du möjlighet att lära känna olika arbetsgivare och medarbetare, se nya arbetssätt och processer, arbeta i flera system och därmed bredda din kompetens och samla erfarenhet. Du får även viktiga kontakter ute på olika arbetsplatser och detta nätverk kan vara till stor hjälp längre fram i din karriär. Samtidigt står vi bakom dig och ger stöd när det är nödvändigt! Många av våra medarbetare får anställning hos våra kunder efter genomfört uppdrag. Om verksamheten Vi har ett personligt engagemang och anstränger oss alltid för att ordna saker på bästa sätt. Vi försöker hitta uppdrag som passar dig som medarbetare så att du hela tiden utvecklas för då vet vi att du trivs och gör ett bra jobb! Vi agerar professionellt i alla lägen och har gedigen kompetens i bolaget. Du som medarbetare får därför trygghet och en kompetent arbetsgivare. Våra Konsultchefer arbetar från början till slut med kunder och medarbetare i hela bemanningsprocessen vilket gör att vi har en nära kontakt och vet vad som är på gång och aktuellt för dig för tillfället. Ansökan Tre enkla steg till ditt nya jobb: 1. Du ansöker genom att klicka på ”ansök här” eller ”ansök via extern webbplats”. 2. Du kommer då till Arena Personals hemsida. Klicka på ”Sök jobbet” och fyll i dina kontaktuppgifter och bifoga sen ditt CV och personliga brev. Hela ansökningsprocessen tar max några minuter. 3. Vi behandlar alla ansökningar vartefter de kommer in så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag - vänta därför inte med att söka jobbet. Vi tar inte emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan!

Information om jobbet

Arbetstid & varaktighet
  • Heltid
  • 3 - 6 månader
  • Vanlig anställning
Lön
  • Fast månads- vecko- eller timlön