Administratör till Reco Port i Lidköping

Antal platser:
Yrkesbenämning: Administrativ assistent
Publicerad: 2023-01-17
Sista ansökningsdag: 2023-02-16
Stad: Lidköping
Administratör med supporterande funktion till Reco Port i Lidköping Om företaget Reco Port AB etablerades 1982 och tillverkar, installerar och servar vikportar samt tillhandahåller reservdelar och tillbehör. Företaget har sin produktion samt kontor i centrala Lidköping. Totalt är vi ca 40 medarbetare och omsätter närmare 100 miljoner. Reco Port befinner sig i ett expansivt läge och ingår numera i ASSA ABLOY-koncernen. Om tjänsten Som Administratör på Reco Port får du en varierande roll där du kommer att jobba tillsammans med många härliga kollegor i ett positivt arbetsklimat. Arbetsuppgifterna kan komma att variera då det i denna roll även ingår supporterande funktion för övriga roller i organisationen. Arbetstiden är förlagd dagtid måndag till fredag. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att bestå av - Inbetalningar & fakturering - Inköp av kontorsmaterial & förbrukningsmaterial - Enklare offerering av nya produkter - Orderberedning - Bokning av paket - Kundhantering i system - Avtalsregistrering - Svara i telefon (växel) - Linkedin Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet. Men vi ser gärna att du har erfarenhet från generellt kontorsarbete eller haft liknande arbetsuppgifter sedan tidigare. Tjänsten är ett konsultuppdrag med start så snart som möjligt. Du kommer att vara anställd av Adecco och bli uthyrd till vår kund. Om dig Vi söker dig som är strukturerad med god administrativ förmåga. Du har en gymnasieutbildning och mycket goda kunskaper i svenska och engelska, likväl tal som i skrift. Meriterande för tjänsten är att du har tidigare erfarenhet av en liknande roll och att du har god datorsystemvana. Vi jobbar i system som MS Office, CRM-system och ERP-system där Winbas är extra meriterande. Det är viktigt att du är noggrann och analytisk i ditt arbetssätt. Vi tror även att du är mål- och resultatinriktad. Vidare ser vi att du är en framåt och initiativtagande person som gärna vågar ta sig an nya uppgifter och inte rädd för att driva egna projekt. Du har förmåga att hantera många uppgifter parallellt, är flexibel och har en god samarbetsförmåga. Du bör vara kommunikativ med en god social förmåga då du kommer att ha kontakt med både interna och externa kontakter/kunder. Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet. Kontaktuppgifter Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: Nathalie Hallberg via [email protected] Vi tar inte emot ansökningar på mail. Anställningen är hos oss på Adecco och jobbet sker hos vår kund. Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via [email protected]  Välkommen med din ansökan!

Information om jobbet

Arbetstid & varaktighet
  • Heltid
  • Tillsvidare
  • Vanlig anställning
Lön
  • Fast lön
Besök hemsida
Dela