LEDIGAJOBB.SE by Noor Jobs

Fraud Agent - Deltid

Antal platser:
Yrkesbenämning: Administrativ assistent
Publicerad: 2019-10-07
Sista ansökningsdag: 2019-11-30
Stad: Stockholm 
Just nu söker vi en Fraud Agent på deltid. Som Fraud Agent kommer du att stötta fraud teamet med olika administrativa uppgifter och kontroller. Tjänsten är på deltid, upp till ca. 50 % och uppdelat på flera dagar i veckan. Fraud teamet är en del av avdelningen Financial Crime som består av kompetenta och hjälpsamma medarbetare. I rollen kommer din huvudsakliga uppgift vara att hantera inkommande bedrägerianmälningar, polisrapporter samt skicka brev till våra kunder. Du kommer även hjälpa teamet med dagliga kontroller för att förhinda bedrägerier. Du arbetar i nära samarbete med övriga fraud teamet för att säkerställa att varje ärende hanteras korrekt och effektivt från början till slut. Som Fraud Administrator kommer du att: - Administrera bedrägerianmälningar samt polisrapporter - Skicka brev per post - Hantera inkommande brev och mail - Stödja fraud teamet med dagliga kontroller. Vem söker vi: - Du gillar problemlösning - Du har erfarenhet av att arbeta med kunder och administration - Du är bra på att arbeta självständigt och ta egna beslut - Kunskaper inom SQL är meriterande Du behöver kunna kommunicera flytande på svenska och engelska i både tal och skrift, om du är behärskar finska är det ett stort plus. Vi erbjuder dig: Vi erbjuder dig ett förtroendeuppdrag och en möjlighet att utvecklas i en rolig och stimulerande miljö. Qliro erbjuder en dynamisk och snabbväxande Fintech-miljö, med team om består av drivna och flexibla individer. Vi frodas av utmaningar, personlig utveckling och det finns goda möjligheter att växa inom företaget. Vi arbetar i en lärande miljö, med ett fokus på kunskapsdelning och utbildning. Vi arbetar hårt för att skapa en miljö som är inkluderande och mångfaldig, där alla individer kan finna en balans i arbetslivet och älska det jobb man gör. Vi undanber oss för närvarande samtal från rekryterings- och annonsleverantörer__. WOW in everything we do Our company was founded in 2014 and the team was given one task, bring a new payment solution to the market, in only 6 months. Today we have grown to a team of over 200 people from over 30 different countries. We are an E-commerce business that expanded to consumer finance supplying costumers in all of the Nordics. We have launched a range of commercially successful products, including a pay-after-delivery product, an e-commerce checkout, D2C saving and loans products, apps, self-service website and merchant-facing interfaces. Qliro offers a dynamic and fast-paced Fintech environment with teams of driven and flexible individuals. We thrive on challenges, personal growth and we have a learning and development focused environment that emphasis on knowledge sharing and training. We work hard to create a workplace which is diverse and inclusive, where you can have a great work-life balance and love the work you do. Want to learn more about us as an employer please visit our career page.

Information om jobbet

Arbetstid & varaktighet
  • Deltid
  • Tillsvidare
  • Vanlig anställning
Lön
  • Fast månads- vecko- eller timlön
Besök hemsida