Administrativ assistent med start omgående

Antal platser:
Yrkesbenämning: HR-assistent
Publicerad: 2022-05-27
Sista ansökningsdag: 2022-06-26
Stad: Stockholm
Är du en driven person med god känsla för att ta ansvar och arbeta med administration? Trivs du i en dynamisk miljö där ingen arbetsdag är den andra lik? Då kan det vara dig vi letar efter! Vi söker just nu en assistent till ett familjeföretag där rollen ger stora möjligheter till utveckling och värdefulla erfarenheter. Om tjänsten Som assistent kommer du att arbeta med koordinering av företagets verksamhet, administrativ hantering och att ansvara för kontakt med såväl intern personal som externa leverantörer. Tjänsten erbjuder varierade arbetsuppgifter där du gör allt ifrån hantering av sociala medier och dokument till planering för mer privatrelaterade ärenden. Det dagliga arbetet kommer även att innebära hantering av telefoni och viss fakturering. I rollen som assistent arbetar du under vanliga kontrotstider. I din roll som assistent kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära: - Koordinering av företagets verksamhet - Administrativa uppgifter så som dokumenthantering samt ansvarande för signering och kalender - Mail- och telefonkontakt - Viss fakturering - Privatrelaterad planering Tjänsten som assistent är ett konsultuppdrag med start omgående. Uppdraget är inledningsvis 6 månader men med god chans till förlängning. Om dig Vi söker dig som har erfarenhet av arbete som innefattar kontakt med människor. Vi ser gärna att du har att har god datavana eller erfarenhet av administrativt arbete. Viktigt för tjänsten är att du har B-körkort och goda kunskaper i svenska och engelska. Vidare söker vi en ansvarstagande och driven person som trivs med varierande arbetsuppgifter. Viktigt för tjänsten är: - B-körkort - Erfarenhet av arbete som innefattar kontakt med människor - God datavana - Flytande i svenska och goda kunskaper i engelska Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet. Om Adecco Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. I Sverige finns vi på ca 50 orter och har 5000 anställda. Vår storlek gör att vi har kunder i de flesta olika branscher och en anställning som konsult hos oss leder ofta till att både ditt sociala och professionella kontaktnät växer. Då vi på Adecco samarbetar med många attraktiva företag som anlitar oss för sina personalbehov, finns också chans att du erbjuds tjänster som aldrig når den öppna marknaden. Kontaktuppgifter Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: Deni Ilic via deni.ilic.adecco.se Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via [email protected] Välkommen med din ansökan! Sökord Assistent, administration, administrativ assistent, Stockholm, Upplands Väsby, Södertälje, Adecco

Information om jobbet

Arbetstid & varaktighet
  • Heltid
  • 6 Månader eller längre
  • Vanlig anställning
Lön
  • Fast lön
Besök hemsida
Dela