Administrativ tjänst mot avtalshantering inom stort finans bolag.

Antal platser:
Yrkesbenämning: Administrativ assistent
Publicerad: 2022-05-13
Sista ansökningsdag: 2022-06-11
Stad: Umeå
Vill du bli en del av öppen och dynamisk arbetsplats där professionell och personlig utveckling står högt på agendan. Vi söker nu en handläggare för avtalshantering. Uppdraget är heltid med start efter sommaren och till att börja med i ett år med god möjlighet till tillsvidare. Kunden är en av de ledande aktörerna inom företagsfinansiering i Norden som omfattar leasing, hyra och lån. I den nordiska verksamheten är dom ca 190 kollegor och är baserade i Stockholm, Umeå, Malmö, Göteborg, Helsingfors och Oslo. Du kommer att ingå i det svenska teamet där du främst arbetar med hantering och kontroll av inkommande avtalsdokumentation enligt uppsatta riktlinjer. I arbetet är service och support till våra externa samarbetspartners och interna kunder en naturlig del av vardagen. Du agerar många gånger spindel i nätet och dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer förutom validering av dokumentation även innefatta ärendehantering via mail och telefon. Vem är du? I denna tjänst kommer du få kombinera din administrativa förmåga med mycket kommunikation, i såväl tal som skrift. Du trivs med att ge service till andra och fokuserar på att lösa problem. För att trivas i teamet är det viktigt att vara en positiv person som trivs att integrera med andra. Då det är en administrativ tjänst är struktur och detaljer a och o. Du har: • tidigare erfarenhet av administrativt arbete, kund- och/eller leverantörsreskontra • tidigare erfarenhet av kundservice • god datavana • trivs med att arbeta i ett team Som person är du strukturerad och effektiv i ditt arbete. Du behärskar svenska och engelska väl i både tal och skrift Har du har tidigare erfarenhet från bank/finans är det meriterande Om verksamheten Till oss vänder sig många av Sveriges attraktivaste arbetsgivare när de vill rekrytera eller hyra in personal. Med ett brett spann av tjänster, från kontorschefer och kontorsassistenter till chefssekreterare och orderadministratörer, kan vi ge dig stimulerande och utvecklande uppgifter i en miljö som passar dig och dina önskemål. Att vara konsult passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Varmt välkommen med din ansökan. Urval sker löpande, ansök därför redan idag genom att klicka på ansök på poolia.se.

Information om jobbet

Arbetstid & varaktighet
  • Heltid
  • Tillsvidare
  • Vanlig anställning
Lön
  • Fast lön
Besök hemsida
Dela