Diös i Östersund rekryterar medarbetare till Kundservice

Antal platser:
Yrkesbenämning: Kontorsreceptionist
Publicerad: 2022-05-12
Sista ansökningsdag: 2022-06-02
Stad: Östersund
Som marknadsledande fastighetsbolag i våra tio städer utvecklar vi våra fastigheter, kvarter, stadsdelar och stadsnära områden som leder till tillväxt för våra hyresgäster, våra aktieägare och oss själva. Vår strategi är stadsutveckling och vår vision är att skapa inspirerande, hållbara och tillgängliga städer för alla. Genom vår kunskap och våra långsiktigt hållbara investeringar inom kontor, urban service och bostäder erbjuder vi våra hyresgäster rätt lokal i rätt läge. Ju fler människor som rör sig dygnets alla timmar, ju mer liv och rörelse och ju tryggare städer. Det ger ökade värden för alla. Våra medarbetare i Kundservice hjälper oss att möjliggöra vår affär och är en viktig länk i relationen med våra hyresgäster och våra kollegor. Vill du vara med att bidra till vår utveckling? Ditt nya uppdrag Team Kundservice består av tre ordinarie medarbetare och är support till hela bolaget; huvudkontoret och affärsenheterna i våra tio städer. I uppdraget ingår att bemanna vår växel, svara på inkommande samtal och mail och registrera serviceärenden så våra fastighetstekniker kan lösa sina uppdrag på bästa sätt. Utöver det hanteras nyckelutlämning, övriga hyresgästärenden och blandade administrativa uppgifter. Vi står för en hög servicenivå till våra hyresgäster, samarbetspartners och medarbetare. Som del av team Kundservice är du tillgänglig, lyhörd, engagerad och hjälpsam mot hyresgäster, medarbetare och andra personer som kontaktar oss i olika ärenden. Det är såklart viktigt att du är representativ för bolaget då du ofta första kontakten. Vårt motto är att vi ska bidra till att man vill bo, arbeta och leva i våra städer. Det finns tydliga mål för bolaget och för varje team där vi alla tar ansvar för att på bästa sätt nå dessa. I övrigt är Kundservice ofta första kontakten med både interna och externa personer, Vi är representativa och ofta den första kunden möter. Vi söker dig Vi söker dig som har gymnasieexamen och några års yrkeserfarenhet med inriktning kundservice, gärna från växel/receptionisttjänst. Du uppskattar att ge god service och har stor vana av att arbeta i flera olika digitala system. Meritende är erfarenheter från fastighetsbranschen. Du är social och har en öppen kommunikation och ger återkoppling och tar ansvar för att arbetsuppgifter genomförs, att beslut följs och implementeras samt bidrar till teamet på ett positivt och effektivt sätt. Tjänsten är en tillsvidareanställning på 100%, dagtid med start tidigast: 22 augusti 2022. Vårt erbjudande Vi är ett aktivt bolag och vill uppfattas som drivande i tillväxtfrågor. Vi erbjuder en stimulerande och varierande vardag där du får jobba i nära dialog med kompetenta och engagerade medarbetare. Personlig utveckling tycker vi är viktigt och tillsammans med din chef och genom vår egen kompetensarena Diös Academy säkerställer vi din kompetensutveckling med utbildningar, workshops och andra kompetensstärkande insatser. Ett annat viktigt område för oss är balansen mellan arbete och fritid. Vi är helt övertygade om att detta är en förutsättning för att vi ska utvecklas och trivas. Därför inspirerar och stöttar vi våra medarbetare till en hälsosam livsstil och vi ser tydliga resultat av detta i vår höga frisknärvaro. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet och eftersträvar en jämn könsfördelning och mångfald i våra team. Ansökan och kontakt Du söker tjänsten via jeffersonwells.se där du laddar upp CV och personligt brev i pdf-format. Om du har frågor är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult AnnaKarin Bergqvist på 070 - 377 20 63 eller via mail: [email protected] Vi arbetare med löpande urval så sök gärna idag! Sista ansökningsdag: 5 juni 2022 Vi välkomnar din ansökan!

Information om jobbet

Arbetstid & varaktighet
  • Heltid
  • Tillsvidare
  • Vanlig anställning
Lön
  • Fast lön
Dela