LEDIGAJOBB.SE by Noor Jobs

Kontorsvärd/receptionist till Boozt för kortare uppdrag

Antal platser:
Yrkesbenämning: Kontorsreceptionist
Publicerad: 2019-09-11
Sista ansökningsdag: 2019-09-18
Stad: Malmö 
JKS Sverige är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag, som erbjuder bemannings- och rekryteringslösningar inom både arbetar- och tjänstemannasektorn. JKS finns etablerade i Sverige, Danmark och Norge med över 40 kontor i Skandinavien och med över 3500 medarbetare i uppdrag dagligen. Vi prioriterar en nära kontakt med kunder, konsulter och kandidater, då vi tror att det ger alla parter de bästa förutsättningarna för ett gynnsamt samarbete. För Boozt räkning söker vi en kontorsvärd/receptionist, för ett kortare uppdrag, med omgående start. ARBETSUPPGIFTER Som kontorsvärd/receptionist är din uppgift att, tillsammans med ordinarie receptionist, se till så att alla besökare får en kundupplevelse i världsklass, i såväl det personliga mötet som i totalupplevelsen av kontoret. Arbetet utgår från receptionen och i arbetsuppgifterna;ingår exempelvis hantering av in- och utgående post, Facility Management, nycklar och säkerhet. Du är även behjälplig vid in- och utleveranser av paket. Vid sidan av receptionen bidrar du till att skapa en hög trivselfaktor på kontoret och tar hand om konferenslokaler och personalutrymmen. Arbetstiderna är 08:00-17:00, måndag till fredag, och uppdraget ska tillsättas omgående (senast måndag 16 september). Du blir anställd som konsult inom vår uthyrningsverksamhet. KOMPETENS, ERFARENHET OCH PERSONLIGA EGENSKAPER Vi ser gärna att du har en bred erfarenhet från serviceyrket, gärna som receptionist eller annan liknande roll. Du älskar att hålla rent och snyggt, har förmågan att leverera det lilla extra och är stolt över dina pedantiska talanger. Du är prestigelös och händig samt lösningsfokuserad i din inställning. Som person är du social och postiv och sprider energi och glädje till din omgivning. Du är lyhörd och initiativrik och trivs med att arbeta självständigt. Självklart älskar du service och förstår att det är de små skillnaderna som avgör. Då engelska är koncernspråk är det ett krav att du talar och skriver engelska obehindrat. Det gäller även svenska språket. Förståelse för danska är en fördel, då många av våra medarbetare är dansktalande. VI ERBJUDER DIG Som konsult hos oss får du arbeta i ett roligt och fartfyllt uppdrag hos vår kund och utveckla dina erfarenheter och ditt nätverk. Du har en konsultchef som du har en tät och nära dialog med, och som säkerställer att du är nöjd i din anställning samt i uppdraget hos vår kund. Vi har kollektivavtal och följer de regler och avtal som finns på arbetsmarknaden, så att du som konsult kan känna dig trygg i din anställning hos oss. ANSÖK Du söker tjänsten via ansökningslänken med registrerat CV på www.jksgroup.se. Skicka gärna in din ansökan redan idag, då uppdraget ska tillsättas omgående. Har du frågor om uppdraget eller om JKS är du givetvis välkommen att kontakta Frida Borg på 040-10 12 19. Mer information

Information om jobbet

Arbetstid & varaktighet
  • Deltid
  • 11 dagar - 3 månader
  • Vanlig anställning
Lön
  • Fast månads- vecko- eller timlön
Besök hemsida