Jobba hemifrån som teknisk kundtjänstmedarbetare för Telenors support!

Antal platser:
Yrkesbenämning: Kundtjänstmedarbetare
Publicerad: 2022-01-14
Sista ansökningsdag: 2022-06-30
Arbeta med teknik och kundtjänst för Telenor - permanent från valfri placeringsort i Sverige! Har du stort tekniskt intresse, är strukturerad och van att hålla flera bollar i luften? Då kan det vara dig vi letar efter! Som vår kollega i det här teamet arbetar du med att lösa olika tekniska ärenden, effektivt och med fokus på kundens bästa. Du kommer att bli en del av ett dynamiskt team helt på distans! Viktigast av allt, du kommer alltid att ha din teamleader nära till hands, hen ser till att du får det stöd och den utbildning du behöver, och att din personliga utveckling står i fokus hos oss. Om tjänsten Samtalen är inkommande från Telenors kunder och handlar om att svara på frågor om fast bredband och TV-tjänster. I samtalet hjälper vi kunden genom att felsöka de tjänster som vi förmedlar och att följa upp support-ärenden. Det finns också möjlighet till merförsäljning i samtalen Den här tjänsten går ut på att du kommer att arbeta hemifrån permanent, dvs. även efter att pandemin avtar. På så vis får du möjligheten att starta en intressant karriär där du känner dig hemma! Vi erbjuder dig - Fast månadslön - Kollektivavtal med Unionen - Friskvårdsbidrag - Utvecklingsmöjligheter - Teknisk kunskap Vi söker dig som.. - Trivs med att jobba med tekniska arbetsuppgifter - Trivs att jobba självständigt - Har godkända betyg i Svenska 1 och Engelska 5 (Svenska A & Engelska A) - Talar flytande Svenska och du känner dig bekväm med att hantera ett samtal på engelska - Är öppen för att arbeta kvällar och helger då det är ett krav - Det är meriterande om du har erfarenhet av något system för ärendehantering, kundinformationssystem, felsökningsverktyg, förståelse för nätverk LAN, WAN, WLAN, men är inget krav. Känner du igen dig? Ta då första steget i en resa med Webhelp - Sänd ditt cv nu! START: 2022-02-14 ANSTÄLLNINGSFORM: Tillsvidareanställning på 80% (börjar med 6 månaders provanställning) ARBETSTIDER: Varierande under öppettiderna, 08:00-21:00 måndag-fredag, helger 10:00-19:00 PLACERINGSORT: Där du bor i Sverige, organisatoriskt kommer du att tillhöra vårat kontor i Umeå Vi gör löpande rekryteringar och urval, tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Making business more human for the world’s most exciting brands We live in an era of fast connectivity and AI. Today, human experiences have even more power to make businesses come to life in customers’ hearts and minds. Webhelp is committed to making business more human. It’s through this commitment that Webhelp enriches customer experience, and designs business solutions that create value for the world’s most exciting companies. Webhelp is a partner across a range of services including customer experience solutions, social media moderation through to payment services. Hundreds of brands across the world trust Webhelp because of their people, the culture they work in, and the ideas and technology they put to work. Webhelp believes that Emotional Intelligence creates a lasting impact, and their skill in marrying a differentiating human touch to the right technology is what makes a real difference for their clients. By choosing Webhelp they access the passion and experience of 75,000 game-changers from more than 170 locations in over 50 countries. Each one determined to bring their own intelligence, empathy, and experience to the table every day. Webhelp invests in people and the environment they work in because they know that when people thrive, it has a powerful impact on them, their customers, and their partners’ business. Webhelp believes that making business more human leads to a better customer experience - and a healthier bottom line. Webhelp is the European leader in their industry, with a revenue of €1,4B in 2018, and aims for a global leadership position. Webhelp is currently owned by its management and GBL, a leading global investment holding, as of November 2019. More information can be found at www.webhelp.com (http://www.webhelp.com/) Non-discrimination: Webhelp sees diversity as a resource and encourages all regardless of gender, age, religion, ethnic origin to seek employment with us. swedish

Information om jobbet

Arbetstid & varaktighet
  • Heltid
  • Tillsvidare
  • Vanlig anställning
Lön
  • Fast lön
Dela