Bonnier söker Real Time Manager i Östersund!

Antal platser:
Yrkesbenämning: Verksamhetsanalytiker
Publicerad: 2021-11-19
Sista ansökningsdag: 2022-01-13
Stad: Östersund
OM TJÄNSTEN SOM RTM: Som Real Time Manager analyserar och proaktivt planerar du dagen utifrån de förändringar som sker i uppdraget med målet att på ett, för Webhelp Nordic optimalt och effektivt sätt, säkra avtalade service levels. Det innebär bl.a. att du hanterar frågeställningar som är kopplade till bemanningsschemat, ärendevolymer och aktuella händelser. Att tolka och analysera statistik kommer vara en stor del av ditt arbete där det är viktigt med goda kunskaper i Excel. I övrigt kommer du arbeta brett med många kontaktytor, bl.a. med advisors, Team Managers och kund. Utöver att säkerställa kraven på servicenivåer har du också förståelse för andra viktiga nyckeltal som är kopplat till att leverera kundservice i världsklass! Du kommer rapportera till uppdragets Operations Manager. ARBETSUPPGIFTER: - I realtid fördela arbetsuppgifter på ett optimalt sätt samt säkerställa att de utförs. - Kontrollera att advisors följer sitt schema. - Säkerställa, för aktuell tidpunkt, en optimal bemanning - Ha tät dialog med Team Manager om bemanning och uppföljning - Hantera schemafrågor från medarbetare kring bl. a frånvaro, ledigheter och ändringar - Proaktivt vidareutveckla processer och rutiner relaterade till rollen - Följa krisplansrutin vid krissituationer - Dokumentera vad som händer under varje arbetspass VI SÖKER DIG SOM HAR... - Gymnasiekompetens med minst godkänt gymnasiebetyg i Svenska A och Engelska A. - Goda språkkunskaper i Svenska och Engelska, både muntliga såväl som skriftliga. - Goda kunskaper i Excel och MS Office. - Lätt för problemanalys, planering och organisering. START: Enligt överenskommelse PLACERINGSORT: Östersund ANSTÄLLNINGSFORM: Heltid med 6 månaders provanställning ARBETSTIDER: Kontorstider SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2022-01-13. Observera att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Making business more human for the world’s most exciting brands We live in an era of fast connectivity and AI. Today, human experiences have even more power to make businesses come to life in customers’ hearts and minds. Webhelp is committed to making business more human. It’s through this commitment that Webhelp enriches customer experience, and designs business solutions that create value for the world’s most exciting companies. Webhelp is a partner across a range of services including customer experience solutions, social media moderation through to payment services. Hundreds of brands across the world trust Webhelp because of their people, the culture they work in, and the ideas and technology they put to work. Webhelp believes that Emotional Intelligence creates a lasting impact, and their skill in marrying a differentiating human touch to the right technology is what makes a real difference for their clients. By choosing Webhelp they access the passion and experience of 50,000 game-changers from more than 140 locations in 36 countries. Each one determined to bring their own intelligence, empathy and experience to the table every day. Webhelp invests in people and the environment they work in, because they know that when people thrive, it has a powerful impact on them, their customers and on their partners’ business. Webhelp believes that making business more human leads to a better customer experience - and a healthier bottom line. Webhelp is the European leader in their industry, with a revenue of €1,4B in 2018, and aims for a global leadership position. Webhelp is currently owned by its management and GBL, a leading global investment holding, as of November 2019. More information can be found at www.webhelp.com (http://www.webhelp.com/) Non-discrimination: Webhelp sees diversity as a resource and encourages all regardless of gender, age, religion, ethnic origin to seek employment with us. swedish

Information om jobbet

Arbetstid & varaktighet
  • Heltid
  • Tillsvidare
  • Vanlig anställning
Lön
  • Fast lön
Dela