OnSite Manager, Adecco Ludvika

Antal platser:
Yrkesbenämning: Personalansvarig
Publicerad: 2021-11-19
Sista ansökningsdag: 2021-11-30
Stad: Ludvika

Adecco är en del av det multinationella företaget The Adecco Group. Med runt 32 000 anställda på 5 100 kontor, i fler än 60 länder och omkring 700 000 konsulter, är Adecco Group en av världens största arbetsgivare. Som en av världens största HR-partners har vi individens utveckling och kundens behov i fokus, för vi vet hur viktigt det är för ett företags konkurrenskraft att ha rätt person på rätt plats. Adecco Group är idag ett Fortune Global 500-bolag listat på SIX Swiss Exchange. Fortune Global är en lista över världens 500 största bolag. I Sverige erbjuder Adecco såväl uthyrnings- och rekryteringstjänster som outsourcing på våra kontor spridda över landet. I Sverige ingår förutom Adecco, även Modis och Badenoch + Clark i The Adecco Group.

Vårt proffsiga team i Ludvika söker en ny OnSite Manager som ska leda teamet genom försäljning och leverans på vår tillväxtresa. Vi är en global aktör med stark kunskap om den lokala marknaden.

Adecco Onsite Ludvika är en stabil affärsenhet som under drygt 20 år har hjälpt vår OnSite-kund att hitta rätt personer att anställa eller att hyra in. Vi har genom åren givit många människor arbete och därmed hjälpt dem med deras karriärutveckling.

Vi tror att du älskar att göra kostnadseffektiva affärer, är drivande i din omgivning samt att du alltid har kunden i fokus. Du har en prestigelös framtoning och är i grunden en positiv person som alltid har nära till skratt. Flexibilitet och service finns i ditt DNA. Låter detta bekant? Läs vidare!

Ansvarsområden

Som OnSite Manager arbetar du nära vår kund och säkerställer den operativa verksamheten i Ludvika. Din huvudfokus är att se till att ditt team och er kund är nöjd. Du är ansvarig för kontoret inklusive personal, arbetsmiljö, operativ verksamhet, ekonomiska resultat samt att säkerställa kundnöjdhet.

Med ett modernt och sunt ledarskap skapas möjligheter att lyckas då både ledare och team jobbar mot samma mål, med samma metoder.

I rollen ingår att:

  • Utveckla samarbetet med vår kund och kontaktytor
  • Fortsätta att ha ett framgångsrikt samarbete med övriga kontor och kolleger runt om i landet
  • Öka omsättningen och växa snabbare än marknaden inom våra verksamhetsområden; personaluthyrning och rekrytering till tjänstemannasektorn och industrisektorn
  • Främja arbetsglädje och nöjda medarbetare
  • Förbättra kontorets lönsamhet och resultat
  • Leda, coacha, inspirera och stötta dina medarbetare
  • Agera drivande i säljledning och kulturbärande försäljningsaktiviteter
  • Ansvara över budget- och resultat, rapportering, arbetsmiljö och allt annat kul som kommer med rollen

Om dig

För att lyckas i rollen visar du naturligt ledaregenskaper såsom lyhördhet, empati och förmågan att förstå/analysera vad som sker i nuet. Vi söker en lagspelare med stor nyfikenhet som vill utveckla verksamheten och försäljningsarbetet samt njuter av att göra affärer och driva eget säljarbete.

Som person är du:

  • Drivande, handlingskraftig och älskar att vinna
  • Du har flera års erfarenhet av vår bransch eller en annan bransch där service och affärsmannaskap är grundläggande ingredienser
  • Du har gärna varit i en ledande roll
  • Du har uthållighet, mod och förmåga att strukturera och göra prioriteringar

Med glimten i ögat, trivsel i fokus och känsla för affärer, kommer du att trivas som fisken i vattnet i din roll som ledare på Adecco. Tempot är högt och servicenivån likaså - här kan vi verkligen säga att ingen dag är den andra lik.

Vi erbjuder dig

Vi erbjuder dig mycket frihet under eget ansvar i denna tjänst och du kommer att få stora möjligheter att påverka innehållet i din vardag. Du får ett motiverat team att jobba med att coacha. Vi lever även efter devisen "better work, better life" där balans i livet är viktig och där vi vet att ett träningspass på arbetstid förbättrar ditt välmående och prestation.

Hos oss på Adecco står människan i fokus och likaså våra värderingar; Passion, Laganda, Kundfokus, Ansvar och Entreprenörsanda. Allt detta mynnar ut i stor arbetsglädje och vårt härliga och framgångsrika team väntar på dig!

Ansökan

Vi ber dig ansöka via länken nedan så snart som möjligt, dock senast den 30e november. Observera att vi inte accepterar ansökningar via epost. I denna rekrytering samarbetar vi med Pontoon- som är ett varumärke inom Adecco Group.

Tjänsten ska tillsättas omgående och rekryteringsarbetet sker därför löpande under ansökningstiden. I vår kvalitetssäkrade process kan du bli ombedd att genomföra personlighetstester. Vi använder oss också av engelska i vår intervjuprocess. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Mari Nilsson på +46 70 389 70 48 eller mari.nilsson@adecco.se.

Varmt välkommen med din ansökan!

Om Adecco

Adecco är en del av det multinationella företaget The Adecco Group. Med runt 32 000 anställda på 5 100 kontor, i fler än 60 länder och omkring 700 000 konsulter, är Adecco Group en av världens största arbetsgivare. Som en av världens största HR-partners har vi individens utveckling och kundens behov i fokus, för vi vet hur viktigt det är för ett företags konkurrenskraft att ha rätt person på rätt plats. I Sverige erbjuder Adecco såväl uthyrnings- och rekryteringstjänster som outsourcing på våra kontor spridda över landet.

Information om jobbet

Arbetstid & varaktighet
  • Heltid
  • Tillsvidare
  • Vanlig anställning
Lön
  • Fast lön
Postadress
  • Region 771 80 Ludvika
  • 77180 Vallhallavägen 4
Dela