Norsktalande avancerad kundtjänstmedarbetare till Goodyear Stockholm

Antal platser:
Yrkesbenämning: Kundtjänstmedarbetare
Publicerad: 2021-09-10
Sista ansökningsdag: 2021-10-08
Stad: Stockholm
Om Bravura: Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas! Om tjänsten: Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Goodyear. Om företaget: Goodyear är ett av världens största däckföretag med ca 65,000 anställda och har produktion på 47 platser i 22 länder runt om i världen. Goodyear Nordic marknadsför framgångsrikt och säljer däck i Sverige, Norge, Danmark, Finland, Estland, Lettland och Litauen. I dagsläget finns 130 anställda medarbetare i Norden. För mer information on Goodyear och deras produkter besök: www.goodyear.com/corporate Arbetsuppgifter: Kundtjänstavdelningen arbetar med service och support till kunder i Sverige, Norge, Danmark, Finland och Baltikum. I rollen som avancerad kundtjänstmedarbetare hos Goodyear ingår du i ett team som ansvarar för att hantera och administrera inkommande ärenden via telefon och mail från återförsäljare och kunder inom Sverige och Norge. Dina arbetsuppgifter att informera, guida och till viss del också sälja in Goodyears produkter utifrån kundens önskemål och behov. Arbetet är fartfyllt och du kommer att hantera flera parallella arbetsuppgifter samtidigt såsom att ge service över telefon och samtidigt lägga ordrar, reklamera, planera och ta hand om logistiken. Du ansvarar för att dina ärenden blir lösta samt att kunden är informerad under hela processen. Initialt erbjuds du en gedigen introduktion för att skapa förståelse för företagets arbetssätt och system. Du ingår i ett mindre team om nio personer och tillsammans arbetar ni för att skapa nöjda kunder och ett effektivt arbetssätt. Arbetsplatsen präglas av en god teamkänsla och av att ha roligt på jobbet. Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper: • Mycket goda kunskaper i norska och svenska i tal och skrift • Kan du tala ytterligare något nordiskt språk är det meriterande • Tidigare erfarenhet inom service samt god vana att hantera kundkontakter via telefon • Kunskaper i Excel • Erfarenheter av att arbeta i SAP är meriterande För att passa in i rollen som avancerad kundtjänstmedarbetare hos Goodyear ser vi att du som person är energisk, flexibel, självständig och stresstålig. För att kunna hantera de dagliga arbetsuppgifterna är du strukturerad och analytiskt lagd. Du trivs med att jobba i ett högt tempo och förstår vikten av att leverera förstklassig kundservice. Du värdesätter också en god kollegial gemenskap och kan konsten att samarbeta på hög nivå! Övrig information: Start: Omgående Plats: Stockholm Lön: Enligt överenskommelse Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar. Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! Sökord: Kundtjänst, kundtjänstmedarbetare, kundservice, kundservicemedarbetare, service, B2B, handläggare, handläggning, kundsupport, koordinator, kundkoordinator, telefon, administration, heltid, Goodyear, däck, bil, avancerad, Stockholm, omgående

Information om jobbet

Arbetstid & varaktighet
  • Heltid
  • Tillsvidare
  • Vanlig anställning
Lön
  • Fast lön
Besök hemsida
Dela