Office Coordinator på 50% till Benify!

Antal platser:
Yrkesbenämning: HR-specialist/HR-adviser
Publicerad: 2021-06-05
Sista ansökningsdag: 2021-07-05
Stad: Göteborg
Brinner du för att ge grym service och vill ha ett givande deltidsjobb till hösten? I receptionen på Benify kommer du vara ansiktet utåt när företaget går tillbaka till kontoret efter sommaren. I rollen kommer du bolla många olika arbetsuppgifter samtidigt som du bemöter alla besökare med ett stort leende, vilket passar utmärkt för dig som trivs i en ”spindeln i nätet”-roll. Välkommen till receptionen! OM TJÄNSTEN Benify är ett snabbväxande HR-techbolag som revolutionerade sättet företag arbetar med förmåner och kommunikation till sina anställda. Genom sin skräddarsydda portal kan företag över hela världen bland annat erbjuda bättre kommunikation med sina medarbetare, bättre förmånsutbud samt introducera nyanställda på ett mer effektivt och digitalt sätt. I rollen som Office Coordinator kommer du vara bolagets ansikte utåt och ha det huvudsakliga ansvaret för att arbetsplatsen är administrativt välfungerande och trivsamt. Detta innebär arbetsuppgifter av varierad karaktär, där du ser till att den dagliga driften fungerar smidigt på kontoret. Rollen sträcker sig mellan slutet av augusti och november på halvtid. Du erbjuds * En tjänst där arbetsprestationen fyller en viktig funktion för hela företaget * Meriterande arbetslivserfarenhet från en varierande och serviceinriktad roll * Dedikerad konsultchef från Academic Work som kommer stötta och ha löpande uppföljningar under uppdraget och vara en positiv referens framåt Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande. ARBETSUPPGIFTER * Ta emot besökare och säkerställa ett professionellt och trevligt bemötande samt ansvara för logistiken kring företagets möteslokaler * Sköta tillhörande administration, lösa problem ad hoc samt hantera porttelefonen * Ta emot leveranser och på sikt ansvara för inköp av kontorsmaterial och mat VI SÖKER DIG SOM * Har tidigare erfarenhet av serviceinriktat arbete, t.ex. restaurang, hotell eller reception * Är obehindrad i svenska och engelska då båda språken används i det dagliga arbetet * Kan arbeta 07:30-11:30 måndag-fredag Det är meriterande: * Om du är studerande på en eftergymnasial utbildning på åtminstone 50% Som person är du: * Självständig * Serviceinriktad * Flexibel INFORMATION OM FÖRETAGET Övrig information * Start: Augusti * Omfattning: Augusti-November 50% * Placering: Centralt i Göteborg * Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.

Information om jobbet

Arbetstid & varaktighet
  • Heltid
  • 6 Månader eller längre
  • Vanlig anställning
Lön
  • Fast lön
Dela