LEDIGAJOBB.SE by Noor Jobs

Frukostvärd på deltid till vår kund i city

Antal platser:
Yrkesbenämning: Frukostvärd/Frukostvärdinna
Publicerad: 2019-07-10
Sista ansökningsdag: 2019-07-26
Stad: Stockholm 
Om tjänsten Vi söker nu efter en tillfällig semesterersättare för vår konsult som idag arbetar som frukostvärdinna. Kunden är ett större spelutvecklingsföretag beläget centralt i Stockholm city i fräscha och roligt utformade lokaler. Uppdraget kommer pågå under ca 4 veckor under September eller Oktober. Arbetstiden är 15h/vecka är förlagd till 06:30 – 11:30, måndagar, onsdagar och fredagar. Arbetsuppgifterna består främst av att förbereda frukost för företagets medarbetare. Som frukostvärd tar du fram alla tillbehör, skär upp det som behövs samt plockar bort när allt är klart. Du kommer även inventera förrådet och se till att alla varor finns hemma inför kommande vecka. Din profil För att passa in i rollen krävs det att du är prestigelös och positiv inför dina arbetsuppgifter. Som person är du glad och utåtriktad. Du har självklart en hög känsla för service och förmågan att göra det där ”lilla extra” med ett leende på läpparna. Krav finns också på goda kunskaper i svenska och engelska. Tidigare erfarenhet som frukostvärdinna är inte ett krav men meriterande. Vi erbjuder Vi matchar de bästa medarbetarna till rätt företag och uppdrag. Att vara extern medarbetare hos oss passar dig som på minsta möjliga tid vill skaffa dig mesta möjliga erfarenhet. Vi ger dig chansen att arbeta på attraktiva arbetsplatser där du utvecklar din kompetens. Du har nära kontakt med din personalansvarige som stöttar dig och fungerar som ditt bollplank för att du ska lyckas i dina uppdrag. För oss är det viktigt att du trivs och mår bra. Självklart har vi som auktoriserat bemanningsföretag kollektivavtal och försäkringar för din anställningstrygghet. Vi värdesätter en jämn köns- och åldersfördelning samt etnisk och kulturell mångfald. Det skapar trivsel och kvalitet för våra kunder och dig som anställd. Vi erbjuder tjänster inom olika områden och på olika nivåer. Hos oss har du chans att utvecklas genom varierande typer av uppdrag hos våra kunder. Du får flexibla arbetsförhållanden och -tider. Som extern medarbetare har du möjlighet att lära känna olika arbetsgivare och medarbetare, se nya arbetssätt och processer, arbeta i flera system och därmed bredda din kompetens och samla erfarenhet. Du får även viktiga kontakter ute på olika arbetsplatser och detta nätverk kan vara till stor hjälp längre fram i din karriär. Samtidigt står vi bakom dig och ger stöd när det är nödvändigt! Många av våra medarbetare får anställning hos våra kunder efter genomfört uppdrag. Om verksamheten Vi har ett personligt engagemang och anstränger oss alltid för att ordna saker på bästa sätt. Vi försöker hitta uppdrag som passar dig som medarbetare så att du hela tiden utvecklas för då vet vi att du trivs och gör ett bra jobb! Vi agerar professionellt i alla lägen och har gedigen kompetens i bolaget. Du som medarbetare får därför trygghet och en kompetent arbetsgivare. Våra Konsultchefer arbetar från början till slut med kunder och medarbetare i hela bemanningsprocessen vilket gör att vi har en nära kontakt och vet vad som är på gång och aktuellt för dig för tillfället. Ansökan Tre enkla steg till ditt nya jobb: 1. Du ansöker genom att klicka på ”ansök här” eller ”ansök via extern webbplats”. 2. Du kommer då till Arena Personals hemsida. Klicka på ”Sök jobbet” och fyll i dina kontaktuppgifter och bifoga sen ditt CV och personliga brev. Hela ansökningsprocessen tar max några minuter. 3. Vi behandlar alla ansökningar vartefter de kommer in så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag - vänta därför inte med att söka jobbet. Vi tar inte emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan!

Information om jobbet

Arbetstid & varaktighet
  • Deltid
  • 11 dagar - 3 månader
  • Sommarjobb / feriejobb
Lön
  • Fast månads- vecko- eller timlön