LEDIGAJOBB.SE by Noor Jobs

Vill du jobba med försäljning och teknisk support?

Antal platser:
Yrkesbenämning: Kundtjänstmedarbetare
Publicerad: 2019-07-11
Sista ansökningsdag: 2019-08-13
Stad: Umeå 
OM TJÄNSTEN SOM KUNDTJÄNSTMEDARBETARE Blir du en av våra medarbetare kommer du få jobba på en ungochfartfylld arbetsplats där vi alltid strävar efter att ha kul på jobbet. Förutom att du dagligen kommer få umgås med dina kollegor kommer du även att göra vardagen lite enklare för våra kunder. Som medarbetare på teknisk support arbetar du med att lösa olika tekniska ärenden på bästa sätt, samtidigt som du är effektiv i ditt arbete. Våra kunder ska alltid få en bra upplevelse och ett trevligt bemötande när de ringer in till oss. Vi strävar alltid efter att leverera service i världsklass! Utöver teknisk support kommer du även att arbeta med merförsäljning till våra befintliga kunder. Du behöver inte ha någon tidigare erfarenhet av teknisk support eller försäljning. Hos oss får du en gedigen grundutbildning där vi ger dig alla verktyg som du behöver för att lyckas i din roll! För att trivas hos oss är du en engagerad medarbetare och en lagspelare. Vi tror på att framgång nås genom samarbete! Det viktigaste för oss är inte vad du gjort innan utan att du har viljan och engagemanget att lära dig nya saker! VI SÖKER DIG SOM... - Har godkända betyg i Svenska 1 och Engelska 5 (Svenska A & Engelska A) - Talar flytande Svenska och du känner dig bekväm med att ta ett samtal på engelska VAD VI KAN ERBJUDA DIG? En arbetsplats och ett företag som växer där det finns goda utvecklingsmöjligheter för den som vill. Blir du vår kollega kommer du börja tjänsten med en introduktion och en resa i vår trainer-utbildning. Du kommer garanterat utveckla dina tekniska kunskaper, dinkommunikativa och sociala förmåga hos oss! START: 2019-08-19 PLACERINGSORT: Umeå ANSTÄLLNINGSFORM: Tillsvidare, Deltid, 80% ARBETSTIDER:Varierande under öppettiderna, 08:00-21:00 måndag-fredag, helger 09:00-21:00 SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2019-08-13 Webhelp is a global business process outsourcer (BPO), specialising in customer experience and payment management in addition to sales and marketing services across voice, social and digital channels. From more than 140 sites in 35 countries with 50,000 colleagues, our focus is on engineering performance improvements and delivering a real and lasting transformation in our clients’ operating models to generate financial advantage. We partner with some of the world’s most progressive brands including Sky, Shop Direct, Bouygues, Direct Energie, KPN, Vodafone, La Redoute, Michael Kors and Valentino. Headquartered in Paris, France, we have grown our revenues by more than 250% in the last 4 years by investing in our people, their work environment and in developing our analytical and operating capabilities to deliver a transformational outsourcing proposition that addresses the challenges of an omni-channel world. Webhelp is owned by its management and KKR, a leading global investment firm, as of March 2016. More information can be found at www.webhelp.com (http://www.webhelp.com/) Non-discrimination: Webhelp sees diversity as a resource and encourages all regardless of gender, age, religion, ethnic origin to seek employment with us.

Information om jobbet

Arbetstid & varaktighet
  • Deltid
  • Tillsvidare
  • Vanlig anställning
Lön
  • Fast månads- vecko- eller timlön