Vi söker Svensktalande Kundrådgivare till Specsavers!

Antal platser:
Yrkesbenämning: Kundtjänstmedarbetare
Publicerad: 2021-04-06
Sista ansökningsdag: 2021-06-10
Land: Spanien
Om du tycker om att hjälpa andra och trivs med att använda telefoner och datorer som en del av ditt dagliga arbete, då har vi ett spännande jobb åt dig på en energifylld och härlig arbetsplats omgiven av engagerade och kunniga medarbetare. I rollen som kundrådgivare kommer du att hantera inkommande och utgående samtal till befintliga kunder samt online chat. Du kommer att hjälpa dem med deras frågor om beställningar, produkter, erbjudanden och mycket mer med fokus på bra service och ett gott bemötande, i syfte att möta de mål som satts av Specsavers. En stor del av ditt jobb är att se till att kunden får en service i världsklass och att etablera och bygga långsiktiga relationer med kunderna. Du kommer att arbeta i vårt nya rymliga kontor i Benalmádena-Málaga där du kommer att bli en del av Webhelp-familjen. Som vår nya kollega kommer du att uppleva en professionell arbetsmiljö med fokus på sammanhållning, utveckling och mångfald. Arbetsuppgifter: - Boka möten via utgående samtal - Utgående samtal till befintliga kunder - med fokus på service. - Ta hand om inkommande samtal - Svara på frågor och hjälpa kunder via chatt - Svara på frågor på sociala medieplattformar - Hela tiden ha fokus på att ge bra kundupplevelser i varje kundkontakt - inklusive fokus på ständig förbättring av våra kundmätningar - till exempel kundtillfredsställelse - Följa de processer och procedurer som skapats för projektet - Vara på plats i god tid, redo att börja arbetet vid överenskommen tid - Arbeta tillsammans som en grupp och nå uppsatta mål Om dig: - Du talar och skriver obehindrat på svenska och du känner dig bekväm med att ta samtal på engelska - Du har uttrycket dig mycket väl i skrift - God erfarenhet av att arbeta på dator och med vanligt förekommande datorprogram Vi erbjuder: - Fullt spanskt kontrakt med alla förmåner och inskrivning i det spanska sjukförsäkrings systemet (när du är registrerad som boende i Spanien ingår du dessutom automatiskt i landets Covid vaccinerings program) - från den dag du börjar arbeta - Vi tar hand om de Covid tester du behöver för din resa - Mycket goda möjligheter till karriärutveckling - Attraktiva lönevillkor - Betald utbildning - Betald semester (4 veckor + 4 dagar / kalenderår) - Ett modernt kontor med öppen och trevlig planlösning - Regelbundna evenemang för de anställda och andra incentives - Arbetstider: 08:00-19:00, måndag-söndag - WebHEALTH - ett initiativ för att främja våra anställdas hälsa Om du känner igen dig själv i beskrivningen ovan och vill bli en del av vårt team, skicka då in ditt cv (på engelska) idag! START: 2021/06/28 PLATS: Malaga, Benalmádena ANSTÄLLNINGSFORM: Heltid SISTA ANSÖKNINGSDAG: 2021/06/10 How does Webhelp respond to the Covid-19 situation? Due to the current situation, we are receiving more questions regarding vacancies and practical questions about e.g. job start. We understand why and therefore, you can read how we are responding to the Covid-19 situation. Click here: https://www.webhelpnordicjobs.com/pages/being-webhelp-under-covid-19?preview=true If you need further information, you are always welcome to contact our HR team, who is more than happy to answer your questions. Making business more human for the world's most exciting brands We live in an era of fast connectivity and AI. Today, human experiences have even more power to make businesses come to life in customers' hearts and minds. Webhelp is committed to making business more human. It's through this commitment that Webhelp enriches customer experience, and designs business solutions that create value for the world's most exciting companies. Webhelp is a partner across a range of services including customer experience solutions, social media moderation through to payment services. Hundreds of brands across the world trust Webhelp because of their people, the culture they work in, and the ideas and technology they put to work. Webhelp believes that Emotional Intelligence creates a lasting impact, and their skill in marrying a differentiating human touch to the right technology is what makes a real difference for their clients. By choosing Webhelp they access the passion and experience of 60,000 game-changers from more than 170 locations in over 40 countries. Each one determined to bring their own intelligence, empathy, and experience to the table every day. Webhelp invests in people and the environment they work in because they know that when people thrive, it has a powerful impact on them, their customers, and their partners' business. Webhelp believes that making business more human leads to a better customer experience - and a healthier bottom line. Webhelp is the European leader in their industry, with a revenue of ?1,4B in 2018, and aims for a global leadership position. Webhelp is currently owned by its management and GBL, a leading global investment holding, as of November 2019. More information can be found at www.webhelp.com Non-discrimination: Webhelp sees diversity as a resource and encourages all regardless of gender, age, religion, ethnic origin to seek employment with us.

Information om jobbet

Arbetstid & varaktighet
  • Heltid
  • Tillsvidare
  • Arbete utomlands
Lön
  • Fast lön
Dela