Kreativ administratör till Zimply Solved AB

Antal platser:
Yrkesbenämning: Administrativ assistent
Publicerad: 2020-11-17
Sista ansökningsdag: 2020-12-11
Stad: Jönköping
Har du ett öga för det grafiska och vill arbeta med administrativa uppgifter? Trivs du i en varierande roll där du får ta mycket ansvar för din egen vardag? I så fall är detta tjänsten för dig! Dina arbetsuppgifter I rollen som kreativ administratör kommer du att ingå i ett team om 10 kollegor samt nära samarbete med partners för lagerlokalen. Du kommer att arbeta med administrativa uppgifter mot företagets konsulter, bland annat upphandlingsdokument, avtal, registrera försäljningsunderlag och rapporter. Du kommer också i den här rollen arbeta med företagets sociala medier, nyhetsbrev och utskick ut till kunder, inlägg på hemsidan, förbereda presentationer samt bild, -och filmmaterial. Därav ser vi att du även har intresse och öga för det grafiska och kan på ett tydligt sätt förmedla teknisk kunskap till bild, form och flöden. Du kommer i den här rollen främst att arbeta hemifrån men även vara med ute på kundbesök för att se verksamheter samt besöka lagerlokalen i Värnamo. Arbetet sker främst dagtid men med möjlighet till flexibla tider som passar just dig. Zimply Solved AB erbjuder sina anställda mycket frihet under ansvar och flexibla arbetsförhållanden där du själv lägger upp din tid för att uppnå deadlines. Om företaget Zimply Solved AB erbjuder en helt ny konceptlösning för logistik. De moderniserar företagets logistik och tillhandahåller verktyg för att hitta varje företags unika effektiviseringspotential. Zimply Solved erbjuder både konsultsamarbeten, egen produkt samt lagerlokal. Läs mer om företaget på: https://www.zimplysolved.se/sv Din profil Skallkrav: - Lägst gymnasieutbildning - Mycket god förmåga att uttrycka sig i tal och skrift, både på svenska och engelska Meriterande: - Högre utbildningsnivå, gärna inom media/kommunikation - Körkort - Tidigare arbetslivserfarenhet inom en administrativ tjänst, exempelvis VD-assistent eller liknande För den här tjänsten lägger vi stor vikt på din personlighet. Vi söker dig som är kreativ, noggrann och strukturerad. Du trivs med administrativa uppgifter samtidigt som du har ett öga för det grafiska och vill arbeta med att skapa och utforma material. I den här rollen krävs det att du kan ta mycket eget ansvar och styra upp din egen vardag, samtidigt som du är en lösningsorientrad person och kan ta egna initiativ. Vi ser att du är öppensinnad, flexibel samt ser möjligheter istället för problem. Du är en positiv och social person som vill bidra och utvecklas på din arbetsplats ihop med dina kollegor. Om oss Framtiden AB finns till för att världen behöver fler bra företag. Vi levererar personal till företag och samtidigt ger vi jobb till människor. Vi lever efter våra värderingar som är Glädje, Enkelhet och Kör! Vi är specialister på att rekrytera Unga Talanger, dvs. personer som är i början av sin karriär, till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige och är ett av Sveriges snabbast växande företag. Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter – hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar. Villkor Start: Enligt överenskommelse Omfattning: Heltid Placering: Jönköping, jobb hemifrån Lön: Enligt överenskommelse Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, så välkommen med din ansökan redan idag!

Information om jobbet

Arbetstid & varaktighet
  • Heltid
  • Tillsvidare
  • Vanlig anställning
Lön
  • Fast månads- vecko- eller timlön
Besök hemsida
Dela