HR-koordinator till Götene

Antal platser:
Yrkesbenämning: HR-assistent
Publicerad: 2020-10-14
Sista ansökningsdag: 2020-10-31
Stad: Götene
Företagsinformation Premier är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som har varit verksamt sedan 1993. Premier har verksamhet i 7 städer och är idag ca 700 anställda. Vi är en helhetsleverantör vad gäller personal inom försäljning/marknad, ekonomi, industri, lager/logistik, teknik, HR, inköp och administration. Vi erbjuder flexibla bemanningslösningar, vilket gör våra kunder mer konkurrenskraftiga på deras respektive marknad. Vår målsättning är att alltid försöka överträffa våra kunders och medarbetares förväntningar och att erbjuda både våra kunder och sökande bästa möjliga bemötande. Premier ska lämna kvar en känsla av en overkligt bra upplevelse. Helt enkelt. Tjänstebeskrivning Vår kund i Götene går mot en intensiv period och behöver stärka upp teamet med en HR-koordinator. I denna tjänst kommer du att få arbeta med planering- och schemaläggning av personal. Du kommer även att stötta ledare och chefer i dagliga HR-relaterade ärenden. Då företaget befinner sig i en föränderlig tid kommer du även att få stötta upp i en del framtidsprojekt. Kvalifikationer Vi söker dig som har en högskoleutbildning inom HR. Det är meriterande om du har liknande arbetslivserfarenhet som vi efterfrågar med fördel att du är kunnig inom området arbetsrätt. Du besitter mycket goda administrativa kunskaper och känner dig säker i att arbeta med Office-paketet. För att lyckas i denna roll är du trygg i dig själv och är en problemlösare av rang! Du trivs med att ha en central roll där du samarbetar mot olika roller inom företaget. Du har skinn på näsan och är inte rädd för att tala för din sak samtidigt som du är empatisk och känner av din omgivning. Låter det intressant? Frågor besvaras via mail av kontaktpersoner i annons. Din ansökan skickar du in via Premiers hemsida, www.premier.se snarast. Vi jobbar med löpande urval, så skicka gärna din ansökan idag. Med anledning av nya dataskyddsförordningen GDPR, ber vi dig att utesluta de sista fyra siffrorna i ditt personnummer samt eventuella referenskontakter i din ansökan/CV. Välkommen med din ansökan! Att arbeta som konsult på Premier Som konsult hos Premier är du anställd hos oss och arbetar ute hos någon av våra kunder. För oss är det viktigt att erbjuda en trygg och hållbar anställning för alla våra anställda. Du har samma fördelar och trygghet som hos en traditionell arbetsgivare och du omfattas av kollektivavtalens villkor för till exempel lön, försäkringar, pension och semester. Som konsult hos oss får du en konsultchef som hjälper dig i ditt val av uppdrag och ger dig tips och råd hur du kan utvecklas i arbetslivet. Du får även möta olika företagskulturer och får erfarenhet från olika branscher, vilket gör att du utvecklar din kompetens och ditt nätverk och gör dig till en mer attraktiv medarbetare. Krav B-körkort

Information om jobbet

Arbetstid & varaktighet
  • Heltid
  • 6 månader eller längre
  • Vanlig anställning
Lön
  • Fast månads- vecko- eller timlön
Besök hemsida