Företagssäljare Heltid/Deltid

Antal platser:
Yrkesbenämning: Innesäljare
Publicerad: 2020-09-10
Sista ansökningsdag: 2020-10-10
Stad: Göteborg

Företagssäljare på heltid/deltid till bolag i expansionsfas!


DARE TO THINK DIFFERENT? Är svaret ja, ansök redan idag!

Om tjänsten

Som företagssäljare kommer du att arbeta i en självgående roll där du är företagets ansikte utåt och har eget kundansvar. Det innebär att du kommer att ansvara för att bygga långsiktiga relationer som resulterar i en högre lönsamhet och omsättning hos de kunder du ansvarar för. Du kommer att arbeta med telefonen som ditt främsta arbetsverktyg. Rollen innebär arbete i CRM-system där vi bistår med licens. Som företagssäljare hos oss har du stora möjligheter för vidareutveckling inom bolaget.

Du kommer vara placerade på vårt kontor i Gullbergsvass i nära anslutning till Svingeln, alternativt arbeta hemifrån. Arbetstiden är förlagd på vardagar mellan 8-17 där du själv kan styra din tid. För att lyckas som företagssäljare bör du kunna arbeta minst 10/h vecka. Provisionsbaserad lön med en generös provisionsstege från första säljet.

I din roll som företagssäljare kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:

- B2B försäljning via telefon

- Skapa nya leads inom ditt säljområde och bygga långsiktiga relationer

- Skapa goda affärer utifrån vårt utbud av PR/Media tjänster

- Vara delaktig i att sätta och nå dina personliga samt teamets resultatmål

- Stödja utvecklingen av nya affärer, både inom ditt område så som nationellt

Tjänsten som företagssäljare är en direktrekrytering med start enligt överenskommelse.

Om dig

Vi söker dig med eller utan tidigare erfarenhet av företagsförsäljning. Gedigen säljutbildning ges på plats. Det är meriterande om du är van vid att använda telefonen som redskap och tidigare arbetat inom service. Har du förståelse för att skapa goda kundrelationer är detta ett plus. Flytande svenska i tal och skrift är ett krav.

Vidare ser vi att du som person är strukturerad, lösningsorienterad och har viljan att leverera goda resultat. För att lyckas i rollen krävs det att du har en hög social kompetens och innehar en god kommunikativ förmåga.

Viktigt för tjänsten är:

- Driven att prestera för att uppnå goda resultat

- Professionell i ditt kundbemötande

- Prestigelös och kan föregå med gott exempel

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Om företaget

RiotAd är ett innovativt mindre bolag i expansionsfas som har sitt huvudkontor beläget mitt i centrala Göteborg. Hos oss har vi nära till beslutsfattning och utrymme att tänka utanför boxen. Företaget visar stolt upp två av sina samarbetspartners Ung Cancer och Svenska Bordtennisförbundet. Vi har tillsammans på företaget över 20 års erfarenhet av försäljning i olika former. RiotAd utvecklar en högklassig matchning där företag och bärare möts.

Kontaktuppgifter

Ansök enkelt utan CV eller personligt brev genom att klicka på knappen ANSÖK HÄR!



Urval sker löpande. Välkommen med din ansökan redan idag!


Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen

att kontakta ansvarig rekryterare:


Oliver Carlsson via 0709-10 70 85

oliver.carlsson@riotad.se


#jobbjustnu

Information om jobbet

Arbetstid & varaktighet
  • Heltid
  • Tillsvidare
  • Vanlig anställning
Lön
  • Rörlig ackords- eller provisionslön
Postadress
  • Region Göteborg
  • 41104 Gullbergsvassgatan 8
Besök hemsida
  • Ansöknings detaljer: Kopiera länken och klistra in i sökfältet: https://forms.gle/H44u1pVTuPRJ2Mvy8