Orderhandläggare till ett expansivt företag inom industriell radiostyrning

Antal platser:
Yrkesbenämning: Orderadministratör
Publicerad: 2019-06-14
Sista ansökningsdag: 2019-07-30
Vårt uppdrag: Till vår kund söker vi nu en orderhandläggare för ett föräldravikariat med start den 12 augusti och pågår i ca 9 månader. Vår kund som är ett svenskt ägt bolag med ca 150 anställda, marknadsför, utvecklar och tillverkar radiostyrning för industrin. Företaget sitter i fina lokaler i södra Stockholm, nära Sätra tunnelbana. Detta är ett konsultuppdrag vilket innebär att du kommer vara anställd av Avanzera och jobba ute hos kund. Som konsult hos Avanzera har du fast månadslön, friskvårdsbidrag samt betald semester. Arbetsuppgifter: Som orderhandläggare kommer du att arbeta i ett team om 3 personer varav att du kommer att vara en av dessa. Du kommer att ha ett helhetsansvar gällande orderläggning, orderbekräftelser och följa upp leveranser dagligen samt att ha en kontinuerlig dialog med kunderna och deras förfrågningar, önskemål och krav. Exempel på arbetsuppgifter: - Ordermottagning via mail samt telefon - Orderbekräftelse - Kundförfrågningar - Vid behov bistå kunderna med svar/information rörande ledtid och leveransdatum Din bakgrund: Vi tror att du kommer att passa in i denna roll om du har erfarenhet inom orderläggning sedan tidigare. Kunskap om tillverkningsindustrin och känner igen flödena inom orderläggning. Kunskap i MS Office samt att du har systemvana, meriterande om du arbetat i AX Dynamics. Då kunder finns både i Sverige och övriga världen, krävs det att du kan svenska och engelska i både tal och skrift. Vi tror att du som söker är en person med förmågan att hjälpa och leverera lösningar till andra. Du uppfattas som lugn och tillmötesgående i ditt sätt och du har en fallenhet för att skapa och vidhålla struktur. Du är kommunikativ och har en positiv inställning till nya utmaningar och ser möjligheter i att utvecklas. Vidare gillar du att arbeta i lag och ser dig själv som en lagspelare som sätter teamets mål och prestationer i fokus. Har du frågor kring tjänsten, tveka inte att höra av dig till ansvarig konsultchef, Malin Klingberg på tfn 08-54528307. Välkommen med din ansökan! Om oss: Avanzera har funnits sedan 1998 och är ett auktoriserat företag och har över 100 anställda. Vi vet att varje person är unik och därför månar vi om att ditt nästa steg i karriären ska ge dig kunskap och erfarenhet som just du strävar efter. Vi lägger stor vikt vid personliga relationer och vill att du ska må bra och trivas i samarbetet med oss! Vi är din expert inom konsult- och rekryteringstjänster. Läs mer om oss på www.avanzera.se

Kontaktperson

Malin Klingberg

08-54528307

Information om jobbet

Arbetstid & varaktighet
  • Heltid
  • 6 månader eller längre
  • Vanlig anställning
Lön
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Fast lön
Postadess
  • Region Stockholm
  • 10137 Box 853
Besök hemsida
window.selectedTags = [];