LEDIGAJOBB.SE by Noor Jobs

Supporttekniker Service Desk

Antal platser:
Yrkesbenämning: Helpdesktekniker/Supporttekniker
Publicerad: 2019-06-13
Sista ansökningsdag: 2019-11-29
Stad: Stockholm 
Brinner du för problemlösning och att ge service i toppklass? I rollen som supporttekniker kommer du att ta inkommande samtaloch mail från användare som behöver hjälp med sina IT-relaterade problem.Tjänsten är baserad i fräscha lokaler i Kista med härliga kollegor.Vi tillämpar roterande schema mellan att sitta ute hos våra kunder och inne på kontoret i Kista. De ärenden som inkommer kan variera en hel del och därför blir din vardag allt annat än tråkig! Exempel på dina arbetsuppgifter: - Felsökning av hårdvara och mjukvara - Kontohantering - till exempel Active Directory och Office365 - Installation av applikationer - Felavhjälpning via fjärrverktyg Vem är du? Du är en social person med ett stort IT-intresse som vill utvecklas i supportrollen. Gällande din yrkesmässiga bakgrund har du minst något års erfarenhet av att ha arbetat i en servicedesk. Om du har arbetat i en servicedesk mot externa kunder är detta meriterande. Du kommer att arbeta i Windowsmiljö, Active Directory, Exchange/Outlook, ITIL samt MS Office, och det är därför meriterande om du har erfarenhet av dessa sedan tidigare. Utöver ovan är det ett plus om du har erfarenhetav Linux, Mac, Nätverk. Du har goda kunskaper i både svenska och engelska i tal och skrift. Vårt erbjudande Vi erbjuder marknadsmässig månadslön, övertidsersättning och ett generöst förmånspaket. Missa inte möjligheten att jobba för ett spännande bolag. Med högt i tak, kompetenta kollegor och spännande kunder erbjuds du en tjänst med stora utvecklingsmöjligheter.

Kontaktperson

Information om jobbet

Arbetstid & varaktighet
  • Heltid
  • Tillsvidare
  • Vanlig anställning
Lön
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Lön enligt överenskommelse
Postadess
  • Region Kista
  • 16440 Borgarfjordsgatan 7
Besök hemsida