Helpdeskmedarbetare till Zedcoms 1st line support

Antal platser:
Publicerad: 2020-02-12
Sista ansökningsdag: 2020-02-26
Stad: Östersund
Är du Zedcoms nästa helpdeskmedarbetare med erfarenhet/intresse av teknisk problemlösning? BESKRIVNING Som helpdeskmedarbetare tar du främst emot inkommande samtal från kund där du förväntas arbeta serviceinriktat med en positiv och engagerad inställning. Tillsammans med ett team på 16 personer lägger du stort fokus på att lösa kundernas ärende under vardagar 08:00-17:00. Du kommer arbeta med varierande ärenden med allt från att hjälpa större kundföretag med internetuppkoppling till mindre kundföretag som är i behov av att installera mail eller lösenordsbyte via dator/telefoni.I och med bredden och variationen i samtalen kommer du lära dig allt från nätverk till dom senaste molntjänsterna. Du hamnar i ett tight och hjälpsamt team som stöttar varandra i det vardagliga arbetet. VI SER GÄRNA ATT DU SOM SÖKER * Har erfarenhet av kundservice och telefonvara * Är ansvarsfull i ditt arbete * Är hungrig på kunskap * Meriterande är om du har teknisk utbildning/erfarenhet ANSTÄLLNINGSFORM Provanställning med möjlighet till fast anställning SYSSELSÄTTNINGSGRAD Heltid ARBETSTID OCH LÖN Dagtid 08:00-17:00 Fast lön enligt överenskommelse ANSÖK Ansök så snart som möjligt då rekryteringsprocessen sker löpande. Mer information

Information om jobbet

Arbetstid & varaktighet
  • Heltid
  • 6 månader eller längre
  • Vanlig anställning
Lön
  • Fast månads- vecko- eller timlön