Teamledare/coach med huvudansvar för kvällsarbete till säljföretag i Malmö

Antal platser:
Yrkesbenämning: Teamledare
Publicerad: 2020-01-15
Sista ansökningsdag: 2020-01-31
Stad: Malmö
I din roll som teamledare/coach, förbättrar och förvaltar du medarbetarna i enlighet med företagets och uppdragsgivarens värderingar och ser till att arbetet på avdelningen kontinuerligt vidareutvecklas. Du kommer ha stort ansvar i den dagliga driften på kvällstid av företaget. I rollen ingår det att coacha dina medarbetare och säkerställa att dessa alltid har rätt kompetens och utbildas inom sitt område för att uppnå bästa resultat och servicenivå. Det är viktigt att du har en god förståelse för försäljning och ökat kundvärde. Företaget arbetar aktivt med att skapa en bra arbetsmiljö och därför genomsyras arbetet av delaktighet. Du kommer i rollen vara ansvarig för personalen kvällstid samt nyckeltal som skall levereras till den kund/uppdragsgivare som arbetar med företaget och det är därför viktigt att du drivs av att driva processer framåt och arbeta med kontinuerlig utveckling av verksamheten. Du kommer arbeta 100% i denna tjänst med arbetstid förlagd främst till eftermiddagar och kvällar. Kvalifikationer • Du älskar att leda, coacha och stödja din personal mot önskade mål • Ditt brinnande engagemang för försäljning är en förutsättning för att lyckas i denna tjänst • Kommunicerar obehindrat i tal och skrift. • Du är motiverande och inspirerande i ditt arbete med dina anställda • Erfarenhet inom försäljning över telefon är ett krav • Erfarenhet inom kundservice är meriterande men inget krav Vi söker dig som är affärsdriven och stark i ditt ledarskap. Vidare brinner du för att leda och utveckla människor. Du drivs av att påverka din arbetssituation och företagets framtid och tror på laget före jaget. Om bolaget Företaget är ett välkänt outsourcingföretag som arbetar med många välkända aktörer på marknaden och har affärsområden bland annat inom el, media etc Företagets kontor är beläget i Malmö med bra kommunikationer. Fast lön i kombination med rörlig lön erbjudes och tjänsten löper initialt på provanställning i 6 månader och därefter tillsvidareanställning. Företaget har kollektivavtal med unionen/Almega. Tillsättning: Omgående start. AMGA är ett nordisk ägt bolag med expertis inom bank & finans, försäkring, service och försäljning. Vi är specialiserade på konsulttjänster, rekrytering och affärsutveckling. Denna tjänst är inom ramen av vår rekryteringsverksamhet. Intervjuer hålls löpande och med bakgrund av omgående start kan tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag 31/1, 2020 så skicka in din ansökan redan nu. Vid frågor om tjänsten kontakta oss på worksyd@amga.se

Information om jobbet

Arbetstid & varaktighet
  • Heltid
  • Tillsvidare
  • Vanlig anställning
Lön
  • Fast månads- vecko- eller timlön