Teamleader reception till Fastighetsbolag i Göteborg

Antal platser:
Yrkesbenämning: Kontorsreceptionist
Publicerad: 2020-01-14
Sista ansökningsdag: 2020-02-24
Stad: Göteborg
Är du en ansvarsfull och självgående person som gillar högt tempo och varierande arbetsuppgifter? Vill du vara den som skapar det första intrycket hos Fastighetsbolagets kunder när de besöker företaget och därmed bli en ovärderlig medlem av teamet på detta stora, framgångsrika och välkända företaget? Sök då Göteborgs roligaste receptionistjobb redan idag! Du kommer att arbeta som konsult, vilket innebär att du är anställd av oss på Middlepoint men arbetar som uthyrd konsult hos vår kund. Detta ger dig en mängd fördelar som vi gärna berättar mer om! Du kommer vara personalansvarig för ditt receptionsteam på fyra personer varav två av dem arbetar på fastighetsbolagets Stockholmskontor. Att jobba som Teamleader för Middlepoint I dina arbetsuppgifter ingår att välkomna och registrera besökare, hantera inköp, ha receptionistansvar för gäster via mail och telefon samt över disk. Dessutom kommer du att förbereda möteslokaler och konferensrum, ta emot kunder, leverantörer och anställda när de anländer till företaget och bistå medarbetare med information. Du kommer att arbeta i stora, trivsamma och fina lokaler mitt i Göteborg. Mer specifikt kommer du att se till att receptionen ser representativ ut ta hand om den allmänna trivseln på kontoret kvalitetssäkra verksamheten arbetsleda serviceteamet i Göteborg och Stockholm utveckla och utvärdera verksamheten kontaktperson gentemot kunden ansvarig för företagsevent konferensservice - bokningar, planering, inköp och redovisning inköp och ekonomisk redovisning avlasta övriga medarbetare där behov finns Är du Fastighetsbolags nya Teamleader reception? Det här jobbet passar dig som framför allt är självgående, lösningsfokuserad och serviceinriktad i de arbetsuppgifter du tar dig an. Du bör ha erfarenhet av administrativt arbete, att jobba med service och kundkontakt och vi tar för givet att du är en kommunikativ och ansvarsfull person som är mån om att göra ett bra jobb. Det är även meriterande om du har arbetat med liknande uppgifter tidigare, har arbetat som administratör tidigare och har goda kunskaper i Office-paketet. Vi söker dig som har mycket god känsla för service har gymnasieutbildning har erfarenhet av administrativt arbete har goda kunskaper i såväl engelska som svenska i både tal och skrift har erfarenhet av att arbeta i en servicefunktion Om Middlepoint Middlepoint är ett av Sveriges snabbast växande företag och har utsetts till Dagens Industris Gasellpris sex år i rad 2014-2019 samt har även tilldelats MästarGasellen. Middlepoint erbjuder professionell service med känsla för det lilla extra. Här får du chansen till ett självständigt arbete hos fantastiska varumärken där du får möjlighet att göra skillnad. Förutom de kollektivavtalade förmånerna får du även ta del av friskvård, roliga aktiviteter och events, utbildningar samt ett brett nätverk av roliga kollegor. Kontaktuppgifter och ansökan För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta Sofia Klevedalen via e-post: sofia.klevedalen@middlepoint.se. Observera att vi inte tar emot ansökningar via e-post, utan du söker tjänsten med en registrerad profil på vår hemsida genom att följa ansökningslänken i annonsen. Sista ansökningsdag är den 2020-02-14. Vi kan dock komma att tillsätta tjänsten redan innan ansökningstiden passerat, så välkommen att göra din ansökan med CV och personligt brev redan idag Glöm inte att spana in vår instagram (http://instagram.com/middlepointab/) för att se mer om vad vi gör. Varma hälsningar vännerna på Middlepoint!

Information om jobbet

Arbetstid & varaktighet
  • Heltid
  • Tillsvidare
  • Vanlig anställning
Lön
  • Fast månads- vecko- eller timlön
Besök hemsida