Nu söker vi ett affärsstöd till Skandias kontor i Uppsala

Antal platser:
Yrkesbenämning: Kundtjänstmedarbetare
Publicerad: 2020-01-14
Sista ansökningsdag: 2020-02-11
Stad: Uppsala
Vill du starta en karriär inom bank och trivs i en serviceinriktad roll? Skandia söker nu ett affärsstöd till deras kontor i centrala Uppsala. Arbetsbeskrivning Som affärsstöd på kontoret kommer du ha en bred roll där du bland annat kommer stötta rådgivarna på plats inom diverse administrativt arbete, men även hjälpa kunderna som kommer in till kontoret. Detta är en roll där du kommer få en bra grund till att fortsätta din karriär inom bank som t.ex. rådgivare. Arbetsuppgifter innefattar: - Förbereda rådgivarnas kundbesök genom att sammanställa material, mötesbokning och ta fram annan nödvändig information. Samt även genomföra efterarbetet efter mötet. - Löpande arbete inom kundvård såsom uppföljning, administrera utskick, hjälpa kunden i diverse frågor och ärenden. - Tillsammans med de andra på kontoret kommer du även ansvara för kontorsservice såsom kundbemötande på kontoret, inköp av kontorsmaterial etc. . Kvalifikationer och egenskaper För att lyckas i rollen som affärsstöd på Skandia tror vi att du är en person som drivs av service och kundnöjdhet. Du kanske har erfarenhet från administrativt arbete där man haft kundkontakt dagligen. Du är en person som är lyhörd för vad som behövs göras, tar egna initiativ och hugger tag där det behövs. Du har utöver det en stor nyfikenhet och en vilja att lära för att ständigt utvecklas inom rollen. Det är av stor vikt att du är en lagspelare som gillar att samarbeta med andra på kontoret och du är ansvarstagande i ditt arbete. Det är meriterande om du har akademisk examen inom relevant utbildning, men det är inget krav. Vi ser gärna dock att du besitter ett stort intresse för bank och du håller dig uppdaterad vad som händer inom branschen. Rollen kommer även att innefatta arbete på annat kontor i Stockholm någon dag i veckan, så det krävs att du är flexibel gällande detta. Uppdraget sträcker sig initialt på 6 månader med start i februari med goda möjligheter till förlängning. Om Amendo Detta får du som konsult på Amendo Vår största tillgång är våra kollegor! För att göra ett bra jobb hos våra kunder är det viktigt att du trivs hos oss. Du får en trygg arbetsgivare med ett välkänt varumärke och en engagerad konsultchef som kan branschen. Vi ser till att du får en spännande och långsiktig utveckling i din konsultroll. På Amendo tror vi på jämlikhet, inkludering och mångfald och vet att olika erfarenheter tar oss framåt. Därför ser vi positivt på sökande med olika bakgrunder och erfarenheter. Amendo är ett av Sveriges ledande konsult- och rekryteringsföretag inom ekonomi, bank, finans och försäkring. Vi är ett expansivt bolag med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Sundsvall. Amendo är ett auktoriserat företag i bemannings- och rekryteringsbranschen och kollektivavtal tillämpas. Följ oss gärna på LinkedIn! Amendo är en del av Amendo Group som har arbetat med kompetensförsörjning sedan 2001. I koncernen ingår även Lagotto som är specialiserade på rekrytering och interima tillsättningar av ledare och specialister. Frågor och kontakt Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta konsultchef Johanna Hallenberg på johanna.hallenberg@amendo.se. Då vi träffar kandidater löpande är du varmt välkommen att söka tjänsten så snart som möjligt. Vi ser fram emot din ansökan! Följ oss gärna på LinkedIn!

Information om jobbet

Arbetstid & varaktighet
  • Heltid
  • 6 månader eller längre
  • Vanlig anställning
Lön
  • Fast och rörlig lön
Besök hemsida