Administratör med ekonomikunskaper till Axcell Fastighetspartner AB

Antal platser:
Yrkesbenämning: Ekonomiassistent
Publicerad: 2020-01-14
Sista ansökningsdag: 2020-01-31
Stad: Växjö
Är du en strukturerad, effektiv administratör med intresse för siffror som gillar att arbeta hårt i en verksamhet med högt tempo? Se hit! För uppdrag på Axcell Fastighetspartner AB med placering i Växjö söker vi nu en Administratör med ekonomikunskaper. Uppdraget kommer att pågå i sex månader och för rätt person finns möjlighet för vidare anställning hos kunden. Dina arbetsuppgifter Som administratör kommer du till stor del arbeta med administrativa uppgifter kopplade till ekonomi. Där inkluderas bland annat uppgifter som leverantörsreskontra, fakturering, kreditering, in- och utbetalningar, hantering av påminnelser samt administration kring upprättande av nya kunder. Du jobbar i nära samarbete med vår ekonom som du stöttar administrativt. Rollen inkluderar även ett övergripande ansvar för kontoret med uppgifter som inköp av kontorsmaterial, bokning av hotell för våra tekniker samt välkomnar besökare och håller kontorets lokaler representativa. Din profil Vi söker dig som har goda administrativa kunskaper och ett intresse för siffror och ekonomi. För att vara framgångsrik i rollen har du en god förmåga att prioritera dina arbetsuppgifter. Struktur och planering kommer gå hand i hand då det under vissa perioder kommer vara hög belastning. Tjänsten innefattar självständigt arbete och vi ser att du har ett starkt engagemang och eget driv med god initiativförmåga likväl som det är viktigt att du är en lyhörd, prestigelös lagspelare. Då arbetet innebär kontakter både internt och externt krävs god kommunikativ förmåga. Vi kan erbjuda en varierande roll i ett bolag där det är det högt i tak och nära till skratt, för rätt person finns goda chanser till att utvecklas internt. Ansökan Vi tillämpar löpande urval så tveka inte att skicka in din ansökan redan idag. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. För ytterligare frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta konsultchef Sanna Andersson på telefonnummer 0470-32 38 33. Om kunden Axcell Fastighetsförvaltning startades för att tillgodose efterfrågan av kvalitativ förvaltning med ett personligt engagemang. I företaget finns gedigen erfarenhet av fastighetsskötsel, fastighetsteknik, administrativ förvaltning och fastighetsutveckling. Vi är din heltäckande fastighetspartner.

Information om jobbet

Arbetstid & varaktighet
  • Heltid
  • 6 månader eller längre
  • Vanlig anställning
Lön
  • Fast månads- vecko- eller timlön