RECEPTIONIST TILL FRAMGÅNGSRIK FASTIGHETSFÖRVALTARE

Antal platser:
Yrkesbenämning: Kontorsreceptionist
Publicerad: 2019-12-03
Sista ansökningsdag: 2020-05-21
Stad: Stockholm
Ryska Posten Bemanning söker för vår kunds räkning en receptionist som vill vara en del av bolagets framgång. Tjänsten är på heltid med start omgående. Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med bemanning och rekrytering främst inom kontorsservice och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang. OM TJÄNSTEN Ryska Posten Bemanning söker för vår kunds räkning en positiv receptionist till deras huvudkontor. Att vara företagets receptionist innebär att du ser möjligheter när andra ser problem, att du brinner för kreativa lösningar samt att arrangera olika events och tillställningar. Du har en sprudlande positiv energi och lyser upp när du får möjlighet att hjälpa andra. Du har en förmåga att leverera både personlig och professionell service till kunder och kollegor. Så har du en förmåga att sprida glädje och sätta guldkant på vilken vardag som helst? Då söker vi just dig! Vår kund är ett internationellt bolag som är verksamma inom fastighetsförvaltning och operatörsverksamhet i cirka 15 olika länder. Kontoret ligger centralt i Stockholm, med fantastisk utsikt över huvudstaden. I rollen som receptionist kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter såsom att välkomna besökare, planera event och ansvara över kontorets lokaler. Det kan även tillkomma ekonomirelaterade arbetsuppgifter i rollen. Det är viktigt att du kan arbeta både självständigt och i team, samt att du kan ställa om snabbt vid förändringar eller nya arbetsuppgifter. Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer vara anställd av Ryska Posten Bemanning och arbeta som konsult hos vår kund. Arbetsuppgifter Som receptionist kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter så som: - Ansvara för trivseln på kontoret - Välkomna besökare och kollegor - Arrangera och samordna möten, AW och konferenser - Beställa kontorsmaterial och luncher - Kontakt med olika leverantörer - Post- och mejlhantering - Stötta kollegor med administration och enklare IT-frågor - Vara delaktig i företagets olika projekt och on/off boarding - Och göra det du är bäst på- Skapar en positiv stämning på kontoret och att alltid göra det lilla extra för dina kollegor och besökare VI SÖKER DIG SOM - Har erfarenhet av liknande roller - Har goda kunskaper i Office-paketet och Outlook - Kan prata och skriva svenska och engelska obehindrat Som person är du serviceinriktad, positiv och kommunikativ. Du är påhittig och gillar att arbeta i spännande och kreativa miljöer. Du brinner för att leverera service i världsklass, lösa problem och tar initiativ utöver det vanliga. Du har en god fingertoppskänsla, ser vad som behövs göra och har en hög arbetsmoral. Det är viktigt att du kan arbeta proaktivt men samtidigt noggrant och strukturerat. Du älskar att arbeta med varierande arbetsuppgifter i ett högt tempo. ÖVRIG INFORMATION - Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande. Annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen. - Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se.

Information om jobbet

Arbetstid & varaktighet
  • Heltid
  • Tillsvidare
  • Vanlig anställning
Lön
  • Fast månads- vecko- eller timlön